♡ IKM uke 13 ♡

Her stiger LH, selv om EL-testen fortsatt er negativ.

CD 12, lørdag:
1425896210223.jpg

CD 14, i dag/mandag:
1425896230506.jpg

Så nå jobber kroppen hvert fall. Jeg merker at jeg har fått EL-kvalmen, endosmertene og eggehvite utflod - typiske EL-tegn hos meg. Fortsatt ikke helt rett-før-EL-temp, og tappen er bare halvåpen foreløpig. Så det er sikkert noen dager igjen. Venter på positiv EL-test også. :)

Her stiger LH, selv om EL-testen fortsatt er negativ.

CD 12, lørdag:
Vis vedlegget 107242

CD 14, i dag/mandag:
Vis vedlegget 107243

Så nå jobber kroppen hvert fall. Jeg merker at jeg har fått EL-kvalmen, endosmertene og eggehvite utflod - typiske EL-tegn hos meg. Fortsatt ikke helt rett-før-EL-temp, og tappen er bare halvåpen foreløpig. Så det er sikkert noen dager igjen. Venter på positiv EL-test også. :)

Krysser fingrene for at du snart får en positiv el test :) Og ikke minst, en positiv g-test etter :D

Krysser fingrene for at du snart får en positiv el test :) Og ikke minst, en positiv g-test etter :D

Føler meg ganske trygg på snarlig positiv EL-test, men g-test er jeg nok litt skeptisk til. Håper da. :)

Blæh! Begynte med grapefruktjuice for første gang idag. Fytti, for en smak! Blir vanskelig å tvinge i seg et glass om dagen kjenner jeg;p

Blæh! Begynte med grapefruktjuice for første gang idag. Fytti, for en smak! Blir vanskelig å tvinge i seg et glass om dagen kjenner jeg;p

Heheh ;) Gikk greit de 2 første dagene og så ble det helt jævlig :P

Heheh ;) Gikk greit de 2 første dagene og så ble det helt jævlig :p

Jeg klarte så vidt det ene glasset i dag. Hadde et stort vannglass ved siden av å skylle ned med;p Klarte nesten ikke å svelge det engang.. jaja, det er jo verdt det om det kan få det til å klaffe!;)

Jeg klarte så vidt det ene glasset i dag. Hadde et stort vannglass ved siden av å skylle ned med;p Klarte nesten ikke å svelge det engang.. jaja, det er jo verdt det om det kan få det til å klaffe!;)

Heheh ;) Jeg tok 1,5 glass i 2 dager uten problemer, men når jeg skulle ta det i går så var det sånne "frukt klumper" i, og da klarte jeg ikke å drikke en slurk engang :P

Første nesten positive el test i dag, har hatt sterkere før, så regner med enda sterkere i morgen:) hvordan planlegger dere i forhold sex og el tester?

Første nesten positive el test i dag, har hatt sterkere før, så regner med enda sterkere i morgen:) hvordan planlegger dere i forhold sex og el tester?

Humper hver dag fra nesten positiv test til hvert fall dagen for negativ igjen :)

Heheh ;) Jeg tok 1,5 glass i 2 dager uten problemer, men når jeg skulle ta det i går så var det sånne "frukt klumper" i, og da klarte jeg ikke å drikke en slurk engang :p

Uff. ja, jeg er ingen fan av juice med fruktkjøtt, og det var jo selvfølgelig denne. Får bare ha noe annet tilgjengelig å skylle ned med. Men holder det med ett stort glass om dagen? Tror ikke jeg klarer å presse i meg mer enn det;p

Uff. ja, jeg er ingen fan av juice med fruktkjøtt, og det var jo selvfølgelig denne. Får bare ha noe annet tilgjengelig å skylle ned med. Men holder det med ett stort glass om dagen? Tror ikke jeg klarer å presse i meg mer enn det;p

Nei ikke jeg heller, så var så kjedelig når jeg fikk det i går :P Ja det burde holde det altså ;) Jeg fikk hvert fall helt sinnsyke el smerter denne gangen :P

Back
Topp