Ååå det er kjedelig det. Lenge til dere er ferdig å pusse opp da?ja spesielt her hvor vi ikke har noe lagringsplass, alt står jo på hodet når vi tømmer et rom :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå det er kjedelig det. Lenge til dere er ferdig å pusse opp da?ja spesielt her hvor vi ikke har noe lagringsplass, alt står jo på hodet når vi tømmer et rom :/
Yes, det er jeg helt enig i .. Er så mange fine mennesker å skravle med her inne.nei det vil vi ikke, og så er det jo mye kjekkere å skravle samtidig som en får innlegg. Enn å bare fokusere på premiene, syns jeg da![]()
god tur, hvilken farge skal du ha?Da skal jeg avgårde for å kjøpe meg tripp trapp stol til 200 krfinn.no er kjekt å ha
![]()
Jeg ser på Supernatrual.Hva ser du på netflix da?
nei tror/håper ikke det, nå har vi tatt overetasjen (kun litt småting igjen), så er det vårt soverom som snart er ferdig.Ååå det er kjedelig det. Lenge til dere er ferdig å pusse opp da?
prøv å last ned popcorn time, de har alt oppdatert føler jegJeg ser på Supernatrual.
Sesong 8, den siste sesongen de har![]()
Hehe skjønner . Har dere pusset opp lenge?nei tror/håper ikke det, nå har vi tatt overetasjen (kun litt småting igjen), så er det vårt soverom som snart er ferdig.
Igjen blir da barnerommet, et lite soverom som samboeren bruker til spillrom. Jeg har veldig lyst å dele av yttergangen slik at vi kan få et vaskerom, men vet ikke om jeg orker tanken på mer oppussing nåhaha
finn er veldig kjekt å haDa skal jeg avgårde for å kjøpe meg tripp trapp stol til 200 krfinn.no er kjekt å ha
![]()
nja, vi flyttet inn i juni i fjor, så har pusset opp siden det. I tillegg i sommer skal vi legge beleggningsstein utenfor, å male huset. Gjerde inn hagen osv osv -.- Godt vi ikke har store delen av rekkehuset, men det blir mye jobbHehe skjønner . Har dere pusset opp lenge?
kos deg på jobb daNei nå må jeg vel gjøre meg klar til jobb, må fylle bensin også tror jeg.
Har litt å gjøre fremover også da .. vi kal også male huset i sommer + fikse gjerdetnja, vi flyttet inn i juni i fjor, så har pusset opp siden det. I tillegg i sommer skal vi legge beleggningsstein utenfor, å male huset. Gjerde inn hagen osv osv -.- Godt vi ikke har store delen av rekkehuset, men det blir mye jobbHåper på å få en bedre verditakst på det etterpå, slik at all slitet er verdt det
![]()
god tur, hvilken farge skal du ha?
Ja håper vi blir ferdige til september når babyen kommer da <3Har litt å gjøre fremover også da .. vi kal også male huset i sommer + fikse gjerdet
alltid kjekt med litt diy daDenne var mørk brun trefarget. Men så litt slitt ut så må nok pusses litt på. Så får vi se hva det blir til![]()
Æsj daAylar på 71 grader nord![]()
haha, følger du ikke med på det?Æsj da![]()
Krysser fingrene for degIngen endring fra fredag.
Hverken til det bedre eller verre.
De ville likevel jeg skulle ta en tur innom sykehuset og har avtalt å være der kl 0830 i morgen
Jeg skjønner ikke hva Aylar gjøre der, hvorfor hun sa ja til å være med.haha, følger du ikke med på det?![]()