Vi er ikke like flinke nåVi har et i skapet etter svigerfar.. Men glemmer det, helt håpløst. MÅ bli flinkere.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi er ikke like flinke nåVi har et i skapet etter svigerfar.. Men glemmer det, helt håpløst. MÅ bli flinkere.
Nei, noe med det. Har veldig mange bilder fra den første tiden.. HeheVi er ikke like flinke nå![]()
ja må jo detHahaja det er du absolutt
![]()
vi har fortsatt myr bilder men kengubarnet vil helst ikke bli tatt bilder av nå...Nei, noe med det. Har veldig mange bilder fra den første tiden.. Hehe
Det er lurt. Når mini kommer er du på vakt 24/7Ja og det nytes til det fulle![]()
Tar en del nå, men gjerne med mobilkamera. Hun har også begynt å nekte og det er helt greit..vi har fortsatt myr bilder men kengubarnet vil helst ikke bli tatt bilder av nå...
Åååå GRATULERER Beckymams!Vi reiser hjem i morgen formiddag
Gleder meg til å få med meg gullet hjemHar jo ikke hatt baby i hus på snart 6 år
![]()
Ja! Men legg merke til Kira. Hun er rå i sin rolle!Ja, gått helt dilla!!sååå spennende, og blir helt vilt imponert over hvor bra hun spiller alle rollene
![]()
Min er jo 8, ikke rart han nekterTar en del nå, men gjerne med mobilkamera. Hun har også begynt å nekte og det er helt greit..
Nei, men godt de viser hva de vil.Min er jo 8, ikke rart han nekter
Så fin! Ingen erfaring, hvilket merke er det?
Det er det, skal fint få ha sine meninger hanNei, men godt de viser hva de vil.
Hvilket merke er det?
:-D så deilig! Har dere lang vei hjem?
Ok. Ikke alt for ille daD gikk veldig fort når vi kjørte hit, men bruker ca 40 min hjemover igjen tenker jeg![]()
Sov godt!Nei, nå køyer jeg . Vi skravles i morgen folkens.)