• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Hihi :D ! Aaalt for treig søndag idag :p og nå..... Ble jeg sulten :D
Jeg har fått gjort endel.
Jobber med å flytte et halvt tonn leker fra andre til tredje etasje.
3-åringen er gammel nok til å ha brorparten av lekene sine opp, og vi trenger plassen til babyen.

Jeg har fått gjort endel.
Jobber med å flytte et halvt tonn leker fra andre til tredje etasje.
3-åringen er gammel nok til å ha brorparten av lekene sine opp, og vi trenger plassen til babyen.

Ikke værst :D send litt av den energien hit a. Haha :p startet godt idag tidlig, dummeste keg gjorde var å ta pause
Og sette meg ned :p

Men det står på matportalen at 200 ml koffein er greit , og en liten battery boks er under det :s?
Aner ikke hva en battery inneholder jeg. Står det ikke noe på boksen?

Jeg rydder, har fått rydda mye nå, stort sett bare vasking igjen. greit få det gjor ti tilfelle jeg drar bort å blir borte frem
til lørdag.. For på lørdag skal jeg feire bursdagen min her..

Jeg rydder, har fått rydda mye nå, stort sett bare vasking igjen. greit få det gjor ti tilfelle jeg drar bort å blir borte frem

Så flink du har vært:) her har vi demontert et garderobeskap. Mat nå.
Hvor skal du?
Når har du bursdag? :)

Så flink du er!

Da var vi hjemme i vår knøttlille leilighet igjen.. Litt forskjell på vær leilighet om mammas rekkehus :p kom over et rekkehus til salgs i samme gate på finn i går, har såå lyst på det. Men må nok til banken først og se hva vi kan låne..

Da var vi hjemme i vår knøttlille leilighet igjen.. Litt forskjell på vær leilighet om mammas rekkehus :p kom over et rekkehus til salgs i samme gate på finn i går, har såå lyst på det. Men må nok til banken først og se hva vi kan låne..
håper dere får positivt svar i banken da.

Skjønner at det frister med mer plass! ;-)

Back
Topp