Felles skravle 2015

Veldig :D Fant Emmaljunga Edge duo 2015 modell til salgs på finn så da måtte jeg jo bare slå til :D Selvom termin ikke er før i juli :)
Greit med alt som er gjort! Rart de bytter den ut igjen så fort da!

Hallo jenter. Hvordan står det til? Nå sitter jeg og venter på at pappaen skal komme tilbake med bilstolen slik at vi kan dra hjem. Gleder meg til å dusje og sove i egen seng. Har fått verdens fineste jente som overrasker stort med å amme. De to andre fikk vi det ikke til med, men hun her har full roen.
Så koselig og så bra at ammingen går bra :) kos dere masse <3

Greit med alt som er gjort! Rart de bytter den ut igjen så fort da!

De kjøpte ny bil som vogna rett og slett var for stor til, og siden de hadde en annen fra før og egt brukte den mest angra de vel :) hehe, helt greit for meg som skulle kjøpe nettopp denne :D Følger jo både med garanti og kvitt så regner med at det går bra :)

De kjøpte ny bil som vogna rett og slett var for stor til, og siden de hadde en annen fra før og egt brukte den mest angra de vel :) hehe, helt greit for meg som skulle kjøpe nettopp denne :D Følger jo både med garanti og kvitt så regner med at det går bra :)
Det går nok veldig bra! Er nok noen som gjør noen bomkjøp ja! Har ikke testa vogna i bilen enda her, men det blir en løsning på det ;-)

Det går nok veldig bra! Er nok noen som gjør noen bomkjøp ja! Har ikke testa vogna i bilen enda her, men det blir en løsning på det ;-)

JA :)! Kjøper den for 7700 kr og det er det den koster ny i Sverige der vi egt skulle handle den.. Men greit kjøpe en som er kjøpt 5 min unna oss i forhold til garanti og hjelp da :) Slippe den sverigeturen... Spent på bil selv :p Vi har per dags dato sudan på hovedbilen men er på jakt etter stasjonsvogn :)

JA :)! Kjøper den for 7700 kr og det er det den koster ny i Sverige der vi egt skulle handle den.. Men greit kjøpe en som er kjøpt 5 min unna oss i forhold til garanti og hjelp da :) Slippe den sverigeturen... Spent på bil selv :p Vi har per dags dato sudan på hovedbilen men er på jakt etter stasjonsvogn :)
Ok :-) vi har 2 biler - største er stor, men med hundebur i tillegg blir det jo mindre plass.. men finner nok ut av det :-)

Ok :-) vi har 2 biler - største er stor, men med hundebur i tillegg blir det jo mindre plass.. men finner nok ut av det :-)

Ja, vi også, har en stasjonsvogn men det er jobb bilen til samboer og på vinteren brukt til isrally så skal ikke noe unge inn i den :p!! Haha..

Back
Topp