Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hater fisk og spiser det aldri![]()
Jeg takler det bare ikkeGodt å høre!Jeg følte meg litt teit og barnslig av å lese denne tråden full av folk som gladelig spiser fisk.
![]()
Godt å høre!Jeg følte meg litt teit og barnslig av å lese denne tråden full av folk som gladelig spiser fisk.
![]()
Da kan dere umulig ha smakt et skikkelig fiskemiddag med masse smakerJeg takler det bare ikke![]()
Altså jeg prøver jo om noen tilbyr meg, men aldri kommet over en fiskemiddag jeg ikke brekker meg avDa kan dere umulig ha smakt et skikkelig fiskemiddag med masse smakerjeg liker egentlig ikke fisk jeg heller men jeg laget nettopp en fantastisk laksemiddag, syntes ikke det smakte fisk jeg
hahah
Du skulle blitt servert med bind for øya og ikke visst det var fisk så skulle vi settAltså jeg prøver jo om noen tilbyr meg, men aldri kommet over en fiskemiddag jeg ikke brekker meg av![]()
Bare du å komme hit og kokkelere detDu skulle blitt servert med bind for øya og ikke visst det var fisk så skulle vi sett![]()
Hadde vært en artig utfordring det. Hadde vi bodd i samme by skulle jeg gjort det med gledeBare du å komme hit og kokkelere det![]()
Da kan dere umulig ha smakt et skikkelig fiskemiddag med masse smakerjeg liker egentlig ikke fisk jeg heller men jeg laget nettopp en fantastisk laksemiddag, syntes ikke det smakte fisk jeg
hahah