Felles skravle 2015

Legger seg selvfølgelig akkurat der jeg skal støvsuge.. :-/ :-(
Haha, sånn er min og. Om jeg begynner å poke litt så skal han leke med støvsugeren :p

Ei vennine skulle til Polen og besøka søstra si i veke 34 - skulle fly med Rayanair. Fiksa papira frå legen og alt, møtte opp på flyplassen og vart nekta å reise...

Javel? Det er dårlig når de skriver på hjemmesidene at man kan fly frem til uke 36 uten papirer da.
Kanskje jeg burde ringe norwegian for å dobbeltsjekke og...hm..

• Liker
Reactions: EJ
Kan fly frem til uke 36, så skal være godt innafor:)
Svigerinna mi sa at med ryanair at man kan fly frem til 38 om det er under 4 timers tur og man har brev fra legen :o det tar jeg ikke sjansen på:p hehe
Ei vennine skulle til Polen og besøka søstra si i veke 34 - skulle fly med Rayanair. Fiksa papira frå legen og alt, møtte opp på flyplassen og vart nekta å reise...

Rettelse. Er norwegian som godtar frem til 38. Med ryanair må man ha bevis fra lege etter uke 28:o og de forbeholder seg retten om å nekte:p

Min flytter seg da.. men får jo dårlig samvittighet for å jage an bort ;-)

Flytter seg med støvsugeren her, så jeg bare støvsuger jeg :p haha

Fordi jeg liker den ikke, liker ikke oppsettet, den er alt for enkel ++++++
Jeg har aldri likt apple , er også gift med en itkonsulent og ingen av de han jobber med synes apple er noe.
Bruker ikke mange tusen på en middelmådig telefon:)

Det er jo heilt lov å syns det:) var berre nysgjerrig:-)

No har det seg slik at dei fleste it folk eg kjenner er veldig glad i Apple, så det kjem nok veldig an på kva det skal brukast til, kva del av bransjen det er snakk om:) ikkje at det påvirkar mitt valg då, eg ville nok valgt Apple uansett. for øyeblikket i alle fall:)

Enig med deg. Og ja, de fleste it folk jeg snakker med er ikke kjempebegeistret de heller. Dyrt i forhold til hva man får er det og

Beklager å dra fram den 2 timer gamle diskusjonen :p ser at den er ferdigskravla for lenge sidan:D
Eg har forresten ingenting imot folk som ikkje likar Apple. Berre så det er sagt. Eg likar det. Ikkje så farlig om andre ikkje gjer det. :D
Eg likar forresten Android også eg, så skal ikkje stå på det. Vel, nok om det:p

Lunsj og unge mødre fra igår.. orker ikke vaske! :-(

Vedlegg

• 1425561053159.jpg
    1425561053159.jpg
    55 KB · Visninger: 9
Beklager å dra fram den 2 timer gamle diskusjonen :p ser at den er ferdigskravla for lenge sidan:D
Eg har forresten ingenting imot folk som ikkje likar Apple. Berre så det er sagt. Eg likar det. Ikkje så farlig om andre ikkje gjer det. :D
Eg likar forresten Android også eg, så skal ikkje stå på det. Vel, nok om det:p

Hehe, går nok helt fint det:D
Må jo få lov til å svare;)

Du har drevet med da?

Ferdig med støvsuging av halve etg og rydder underveis.. spist litt og ligger på sofaen en halvtime til før jrg fortsetter.. lat odag!

Sånn, da har jeg sovet to timer i stede for den planlagte ene timen... Vondt i ryggen har jeg også nå og må tisse, men tiltak å reise seg..

Sånn, da har jeg sovet to timer i stede for den planlagte ene timen... Vondt i ryggen har jeg også nå og må tisse, men tiltak å reise seg..
Kjenner til følelsen! Planer for resten av dagen da?

Skal snart på vinterfest i bhg til ungen... Kjenner jeg ikke er så gira på det akkurat nå. Burde har ryddet litt og, ser jo ut som en slagmark her..
Dine planer da?
Et ork med organiserte ting når man er sliten, men blir sikkert koselig når man først kommer dit da.. rydding kan alltids utsettes ;-)

Ferdig med støvsuging av halve etg og rydder underveis.. spist litt og ligger på sofaen en halvtime til før jrg fortsetter.. lat odag!

Syns det høres ut som du har vært veldig flink jeg:)
Her dumpa jeg ned på sofaen etter stuevask, og har ikke kommet opp igjen. Trøtt:o

Skulle hatt en bøtte:p hehe

Back
Topp