Så søøøøtLegger seg selvfølgelig akkurat der jeg skal støvsuge.. :-/ :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så søøøøtLegger seg selvfølgelig akkurat der jeg skal støvsuge.. :-/ :-(
Haha, sånn er min og. Om jeg begynner å poke litt så skal han leke med støvsugerenLegger seg selvfølgelig akkurat der jeg skal støvsuge.. :-/ :-(
Ei vennine skulle til Polen og besøka søstra si i veke 34 - skulle fly med Rayanair. Fiksa papira frå legen og alt, møtte opp på flyplassen og vart nekta å reise...
Min flytter seg da.. men får jo dårlig samvittighet for å jage an bort ;-)Haha, sånn er min og. Om jeg begynner å poke litt så skal han leke med støvsugeren![]()
Kan fly frem til uke 36, så skal være godt innafor
Svigerinna mi sa at med ryanair at man kan fly frem til 38 om det er under 4 timers tur og man har brev fra legendet tar jeg ikke sjansen på
hehe
Ei vennine skulle til Polen og besøka søstra si i veke 34 - skulle fly med Rayanair. Fiksa papira frå legen og alt, møtte opp på flyplassen og vart nekta å reise...
Min flytter seg da.. men får jo dårlig samvittighet for å jage an bort ;-)
Sjokk Ryanair daRettelse. Er norwegian som godtar frem til 38. Med ryanair må man ha bevis fra lege etter uke 28og de forbeholder seg retten om å nekte
![]()
Ja HeheheFår ikke lov til noenting derhaha
Irer altså![]()
Fordi jeg liker den ikke, liker ikke oppsettet, den er alt for enkel ++++++
Jeg har aldri likt apple , er også gift med en itkonsulent og ingen av de han jobber med synes apple er noe.
Bruker ikke mange tusen på en middelmådig telefon![]()
Enig med deg. Og ja, de fleste it folk jeg snakker med er ikke kjempebegeistret de heller. Dyrt i forhold til hva man får er det og
Beklager å dra fram den 2 timer gamle diskusjonenser at den er ferdigskravla for lenge sidan
![]()
Eg har forresten ingenting imot folk som ikkje likar Apple. Berre så det er sagt. Eg likar det. Ikkje så farlig om andre ikkje gjer det.
Eg likar forresten Android også eg, så skal ikkje stå på det. Vel, nok om det![]()
Kjenner til følelsen! Planer for resten av dagen da?Sånn, da har jeg sovet to timer i stede for den planlagte ene timen... Vondt i ryggen har jeg også nå og må tisse, men tiltak å reise seg..
Skal snart på vinterfest i bhg til ungen... Kjenner jeg ikke er så gira på det akkurat nå. Burde har ryddet litt og, ser jo ut som en slagmark her..Kjenner til følelsen! Planer for resten av dagen da?
Et ork med organiserte ting når man er sliten, men blir sikkert koselig når man først kommer dit da.. rydding kan alltids utsettes ;-)Skal snart på vinterfest i bhg til ungen... Kjenner jeg ikke er så gira på det akkurat nå. Burde har ryddet litt og, ser jo ut som en slagmark her..
Dine planer da?
Ferdig med støvsuging av halve etg og rydder underveis.. spist litt og ligger på sofaen en halvtime til før jrg fortsetter.. lat odag!
Sånn, da har jeg sovet to timer i stede for den planlagte ene timen... Vondt i ryggen har jeg også nå og må tisse, men tiltak å reise seg..