Felles skravle 2015

Ligger alle å sover eller?? Hehe
Nei.
Har akkurat sendt mann og barn ut døren, satt i gang en tørketrommel og en vaskemaskin, så gi meg en liten halvtime så gjør jeg det :P

Siden november 2012, så det begynner å bli litt lenge. Vi er igang med hormonell behandling, men siden vi har to barn fra før får vi ikke offentlig støtte til ivf.
Det er en stund ja. Visste ikke at man ikke fikk det dekket fordi man har barn fra før. Klarer man det ikke på egenhånd, så klarer man det jo ikke, uansett om det har gått før. Hm. Håper det ordner seg for dere.

Ligger alle å sover eller?? Hehe
Jeg begynte av alle ting å sy på et babynest jeg skal gi bort i gave.. Nå har jeg gitt meg for en stund, er ikke så enkelt å sy med et elastisk stoff og et fast. Tenker jeg setter på noe på netflix nå og prøve å sove litt igjen, siden det bare ble to timer i natt. :(

Stockholm er fin by!!! Må tilbake dit snart kjenner jeg! Er dere mange?
Vet faktisk ikke hvor mange vi ble til slutt. Er jo sykemeldt, så har ikke helt oversikt. Er bare så dumt det er så lite shopping tid :(

Jeg begynte av alle ting å sy på et babynest jeg skal gi bort i gave.. Nå har jeg gitt meg for en stund, er ikke så enkelt å sy med et elastisk stoff og et fast. Tenker jeg setter på noe på netflix nå og prøve å sove litt igjen, siden det bare ble to timer i natt. :(
Hva pleier du å se på netflix da? Noe kjedelig i dag som du sovner av?? :p hehe

Hva pleier du å se på netflix da? Noe kjedelig i dag som du sovner av?? :p hehe
Nå holder jeg på med White Collar, og selv om jeg liker serien så blir jeg faktisk søvnig av den. Så funker litt som sovemedisin her noen ganger :P Men så må jeg jo se episoden på nytt, så det tar sin tid å se den serien merker jeg..

Nå holder jeg på med White Collar, og selv om jeg liker serien så blir jeg faktisk søvnig av den. Så funker litt som sovemedisin her noen ganger :P Men så må jeg jo se episoden på nytt, så det tar sin tid å se den serien merker jeg..
Jeg begynte på pretty litle liars... Men den ble rett og slett for kjedelig for meg! Hehe... Da ble jeg søvnig :p

Dusjet. Ligger på sofaen og spiser frokost. Lenge etterlengtet pålegg. Slapper av helt for meg selv. De to syvsoverene koser seg på soverommet. Deilig å være hjemme <3

Dusjet. Ligger på sofaen og spiser frokost. Lenge etterlengtet pålegg. Slapper av helt for meg selv. De to syvsoverene koser seg på soverommet. Deilig å være hjemme <3
Høres deilig ut :) kom du hjem i går? Alt bra?

God morgen alle sammen :) Våknet før alarmen idag pga samboeren ligger og snorker noe sykt, merker at lunta mi er så mye kortere nå... arrg -.-

God morgen :D fin dag i dag, har ikke sovet så mye i natt heller, men føler meg mere uthvilt :) beina ville vertfall slappe litt av i natt. Nå venter jeg på jm time :)

God morgen alle sammen :) Våknet før alarmen idag pga samboeren ligger og snorker noe sykt, merker at lunta mi er så mye kortere nå... arrg -.-
God morgen :D fin dag i dag, har ikke sovet så mye i natt heller, men føler meg mere uthvilt :) beina ville vertfall slappe litt av i natt. Nå venter jeg på jm time :)
God morgen jenter!
Her har vi vært våken i over en time alt.. Menn ligger fortsatt i sengen :) poden ser Karsten og Petra på ipaden min.
Snart opp for litt frokost og en kopp te!

God morgen :D så bra du føler deg mer uthvilt selv om ikke søvnen var helt på plass inatt :) Lykke til på jm timen ;)

Back
Topp