Nei.Ligger alle å sover eller?? Hehe
Har akkurat sendt mann og barn ut døren, satt i gang en tørketrommel og en vaskemaskin, så gi meg en liten halvtime så gjør jeg det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei.Ligger alle å sover eller?? Hehe
Det er en stund ja. Visste ikke at man ikke fikk det dekket fordi man har barn fra før. Klarer man det ikke på egenhånd, så klarer man det jo ikke, uansett om det har gått før. Hm. Håper det ordner seg for dere.Siden november 2012, så det begynner å bli litt lenge. Vi er igang med hormonell behandling, men siden vi har to barn fra før får vi ikke offentlig støtte til ivf.
Jeg begynte av alle ting å sy på et babynest jeg skal gi bort i gave.. Nå har jeg gitt meg for en stund, er ikke så enkelt å sy med et elastisk stoff og et fast. Tenker jeg setter på noe på netflix nå og prøve å sove litt igjen, siden det bare ble to timer i natt.Ligger alle å sover eller?? Hehe
Stockholm er fin by!!! Må tilbake dit snart kjenner jeg! Er dere mange?Til Stocholm! Lørdag til Mandag![]()
Hehehe! Ble mer søvn her når poden er sendt i barnehagen ogsåNei.
Har akkurat sendt mann og barn ut døren, satt i gang en tørketrommel og en vaskemaskin, så gi meg en liten halvtime så gjør jeg det![]()
Vet faktisk ikke hvor mange vi ble til slutt. Er jo sykemeldt, så har ikke helt oversikt. Er bare så dumt det er så lite shopping tidStockholm er fin by!!! Må tilbake dit snart kjenner jeg! Er dere mange?
Hva pleier du å se på netflix da? Noe kjedelig i dag som du sovner av??Jeg begynte av alle ting å sy på et babynest jeg skal gi bort i gave.. Nå har jeg gitt meg for en stund, er ikke så enkelt å sy med et elastisk stoff og et fast. Tenker jeg setter på noe på netflix nå og prøve å sove litt igjen, siden det bare ble to timer i natt.![]()
Nå holder jeg på med White Collar, og selv om jeg liker serien så blir jeg faktisk søvnig av den. Så funker litt som sovemedisin her noen gangerHva pleier du å se på netflix da? Noe kjedelig i dag som du sovner av??hehe
Hørtes fornuftig ut!Tenkte på en liten ting.
Nå har denne babyen snart utkastelsesordre fra magen.
Etter det skal han i flere måneder leve på kun melk.
Så dersom han forlanger potetgull og dipp nå, bør han vel egentlig få det selv om det er onsdag og ikke helg![]()
Jeg begynte på pretty litle liars... Men den ble rett og slett for kjedelig for meg! Hehe... Da ble jeg søvnigNå holder jeg på med White Collar, og selv om jeg liker serien så blir jeg faktisk søvnig av den. Så funker litt som sovemedisin her noen gangerMen så må jeg jo se episoden på nytt, så det tar sin tid å se den serien merker jeg..
Gratulerer så mye med dagen til sønnen i huset ♡Hipp, hipp hurra for store litte gutten min
I dag er det 8 år siden jeg ble mamma for første gang
Høres deilig utDusjet. Ligger på sofaen og spiser frokost. Lenge etterlengtet pålegg. Slapper av helt for meg selv. De to syvsoverene koser seg på soverommet. Deilig å være hjemme <3
Haha den bruker jeg også som sovemedisinJeg begynte på pretty litle liars... Men den ble rett og slett for kjedelig for meg! Hehe... Da ble jeg søvnig![]()
Begynte faktisk på sesong 2, men så ble den så langtekkelig.... Orket rett og slett ikke mer..Haha den bruker jeg også som sovemedisin![]()
HahaBegynte faktisk på sesong 2, men så ble den så langtekkelig.... Orket rett og slett ikke mer..
God morgen alle sammenVåknet før alarmen idag pga samboeren ligger og snorker noe sykt, merker at lunta mi er så mye kortere nå... arrg -.-
God morgen jenter!God morgenfin dag i dag, har ikke sovet så mye i natt heller, men føler meg mere uthvilt
beina ville vertfall slappe litt av i natt. Nå venter jeg på jm time
![]()
God morgenGod morgenfin dag i dag, har ikke sovet så mye i natt heller, men føler meg mere uthvilt
beina ville vertfall slappe litt av i natt. Nå venter jeg på jm time
![]()