Felles skravle 2015

Ja, jeg skal på jobb.

Jeg jobber 100%, vanlig kontortid. Jeg er langt fra en permisjon, jeg er jo ikke gravid engang. Jeg er en av få igjen i denne tråden som prøver på 2015. Går igang med siste forsøk i dag, dvs dette er dag 1 i syklusen som vi da prøver på desember.

Deretter blir det 2016.
Ønsker deg lykke til i prosessen! Håper det klaffer snart. Har dere prøvd lenge, om det er lov å spørre om?

God morgon :) Håpar alle har sovet bedre enn meg i natt! Helvetes halsbrann :@

Ønsker deg lykke til i prosessen! Håper det klaffer snart. Har dere prøvd lenge, om det er lov å spørre om?
Siden november 2012, så det begynner å bli litt lenge. Vi er igang med hormonell behandling, men siden vi har to barn fra før får vi ikke offentlig støtte til ivf.

God morgen jenter!! I dag kom Vesla inn kl 07:00 å informerte om at mamma var ferdig og sove for i natt :)

God morgen jenter!! I dag kom Vesla inn kl 07:00 å informerte om at mamma var ferdig og sove for i natt :)
Ikke eneste ;) her også! Fant frem iPad og NRK super. Så nå ligger vi her i sengen og ser barnetv.

God morgon :) Håpar alle har sovet bedre enn meg i natt! Helvetes halsbrann :@
Vært alt for varmt på rommet! Mannen har plutselig begynt å lukke igjen vinduet i smug! Så har ikke sovet noe godt :(

Ligger alle å sover eller?? Hehe

Vi tok turen ut i stua vi. Skal "opp" nå uansett. Jobb og barnehage venter ;)
Her har vi god tid :) men tror nok jeg legger meg litt igjen etter at poden er levert i barnehagen. Reiser på studietur i helgen og må være litt uthvilt.

Back
Topp