Høres bra ut hvertfall.gleder meg veldig! Også har jeg den beste svigerfamilien som finnes! så det kommer til å bli en utrolig morsom tur!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres bra ut hvertfall.gleder meg veldig! Også har jeg den beste svigerfamilien som finnes! så det kommer til å bli en utrolig morsom tur!
Ja, men plutselig finner jeg på noeDa skal jeg på jobb... Så du tar meg nok igjen da
Da er du bare vanskeligOfte bare en uke syns jeg![]()
Føler man må ha ett liv utenomJeg faller også nedover, men det er jeg helt forberedt på
Da er du bare vanskelig![]()
Haha ja det gjør du helt sikkert, er greit detJa, men plutselig finner jeg på noehehehe
Nåp bor vi jo på østlandet begge to da.Det syns jeg ikke. Kan være stor forskjell på hvor man er og da![]()
WæææPus skal stadig ha med mus inn... men hun vet at hun ikke får lovMen nå er ikke jeg redd for å ta dem heller..
Som barn var jeg på legevakta 2 ganger med rottebit i tommelenhahaha
Jeg har bare et liv utenom i helgene..Føler man må ha ett liv utenomhehhee
Hvor langt er du på vei?Wow som dere skravlerhar vært en tur på besøk hos søskenbarnet til samboeren min, godt å komme seg litt ut av huset
Så hadde de vist mye babyting og utstyr vi kunne få kjøpe billig, det er jo veldig greitmen jeg har jo ikke peiling på hva jeg trenger enda, har sikkert ikke tenkt på halvparten en gang
satt der å snakket om flasker og brystpumpe og sterilisatorer osv osv for en jungel
![]()
Haha, nå har det ikke vært så hektisk en gangWow som dere skravlerhar vært en tur på besøk hos søskenbarnet til samboeren min, godt å komme seg litt ut av huset
Så hadde de vist mye babyting og utstyr vi kunne få kjøpe billig, det er jo veldig greitmen jeg har jo ikke peiling på hva jeg trenger enda, har sikkert ikke tenkt på halvparten en gang
satt der å snakket om flasker og brystpumpe og sterilisatorer osv osv for en jungel
![]()
huff da... Her er det litt opp og ned... noen ganger nekter hun å gå ut... andre ganger kommer hun kun inn får å spiseWææærottebitt
pus har blitt innekatt (
) nå, så ingen fler mus eller fugler..
Jeg synes den har gått kjempetreigt i kveld jeg.Her har skravlinga gått i 100 km/t ser jeg![]()
Her er det ikke selvvalgt.., svigerfar flyttet fra stor enebolig til leilighet i 2 etg.. Men hun er veldig sær dahuff da... Her er det litt opp og ned... noen ganger nekter hun å gå ut... andre ganger kommer hun kun inn får å spise![]()
Jeg synes den har gått kjempetreigt i kveld jeg.
haha høres ut litt som hu våres...Her er det ikke selvvalgt.., svigerfar flyttet fra stor enebolig til leilighet i 2 etg.. Men hun er veldig sær dapå sommeren var hun ute hele dagen og natta, mens så fort det ble drittvær nektet hun å gå ut. Samme på vinteren, hørte noen som mjauet 3-5 min etter at hun hadde gått ut
Hehe
også liker hun egentlig ikke mennesker, kun når hun vil ha kos
![]()
Nei det er det kanskje ikke .Jeg har ikke vært her inne på noen timer da, så d er vel ikke så rart at jeg henger litt etter![]()
Haha, akkurat sånn pus er også!! Maser som et helv... Og når vi endelig åpner døra tar hun ut en pote før hun løper inn igjenhaha høres ut litt som hu våres...
I vinter da den første snøen kom maste hun KONSTANT i 30 min på å komme ut.
Lukket opp døra, hun så snø, snudde, gikk og la seg på sofaen..
Ikke pokker at hun skulle ut nei!