Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NattaSiden jeg har sovet på sofaen, sliter med å holde meg våken, og rett og slett ikke har gidder mer. God natt
Vi skal til kypros i sommer.. deilig med sol og varme :-D
Sov godt!Siden jeg har sovet på sofaen, sliter med å holde meg våken, og rett og slett ikke har gidder mer. God natt
Siden jeg har sovet på sofaen, sliter med å holde meg våken, og rett og slett ikke har gidder mer. God natt
Hihi... *Pulling my head out of the gutter*.. Ekkelt om du har det dadet er en lyd her...![]()
Vsr jo det i fjor, så kan jo håpeOg man kan jo ikke forvente ordentlig sommer herhehe
Svigerfar skal delta i Iron Man.. Så vi skal være med som "heiagjeng"
Vsr jo det i fjor, så kan jo håpe![]()
hahaha den er ikke inne i stua.. men den er enten i veggen eller i pipaHihi... *Pulling my head out of the gutter*.. Ekkelt om du har det da![]()

Hehe.. det er santHåpe kan man, men ikke forvente![]()
Iron man er triatlon. Så.. løpe, sykle og svømmeTøfthva skal han gjøre?
Haha, ekkelt like velhahaha den er ikke inne i stua.. men den er enten i veggen eller i pipa
Men hører den sikkerlig godt![]()
Pus skal stadig ha med mus inn... men hun vet at hun ikke får lovHaha, ekkelt like velhusker katta til svigerfar dro inn en mus, samboeren måtte fange den for han. Svigerfar ville ikke gå opp å legge seg før den var tatt
pus lekte med den stakkar, mens vi løp etter
![]()
Ah så kultSvigerfar skal delta i Iron Man.. Så vi skal være med som "heiagjeng"
Det kan man vel, hatt mye fine sommere her i Norge jegOg man kan jo ikke forvente ordentlig sommer herhehe
Ja det eri grunn det, aldri følt meg så hjelpesløs før jeg.Er håpløst..
gleder meg veldig! Også har jeg den beste svigerfamilien som finnes! så det kommer til å bli en utrolig morsom tur!Ah så kult![]()
Iron man er triatlon. Så.. løpe, sykle og svømme![]()
Det kan man vel, hatt mye fine sommere her i Norge jeg![]()