ja den er perfekt sånn sett! deilig med litt knærsje farger til sommeren!Jrg ville nok valgt mer nøytral om jeg skulle kjøpt den selv, men er jo en knallfin farge til våren og sommern ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja den er perfekt sånn sett! deilig med litt knærsje farger til sommeren!Jrg ville nok valgt mer nøytral om jeg skulle kjøpt den selv, men er jo en knallfin farge til våren og sommern ;-)
ja du mener det!Neida du må gå for det dere hadde![]()
hahaha! deilig da. HVor i Spania og når?
Hahaha ja klart jeg synes det. Det var jo så nyyyydeligja du mener det!
Da tror jeg heller jeg lar være å gi ham noe navn![]()
Hvor i Spania?
Har du sjekket at det går fint med flyselskapene?![]()
Har du sjekket opp at det går grei tfor flyselskapet?Kjempedeiligtypen til svigermor har hus i Torrevieja, så blir vel som en solrik hyttetur
hehe
27. Mai - 6. Juni, så er 34+2 den dagen vi kommer hjem..
deilig da! gleder meg veldig til vi skal til Barcelona i september/oktoberKjempedeiligtypen til svigermor har hus i Torrevieja, så blir vel som en solrik hyttetur
hehe
Der var jeg for to år siden faktisk, på jenteturTorrevieja av alle stederhehe
Ja, Norwegian har frem til uke 36![]()
Jeg faller også nedover, men det er jeg helt forberedt påÆsj... har mistet både 3 og 4. plassen.... sånn er det når man er opptatt med andre ting![]()
Ååå heldige dere. Vi skal muligens til madrid i oktoberdeilig da! gleder meg veldig til vi skal til Barcelona i september/oktober![]()
Absoluttja den er perfekt sånn sett! deilig med litt knærsje farger til sommeren!![]()
deilig da! gleder meg veldig til vi skal til Barcelona i september/oktober![]()
Der var jeg for to år siden faktisk, på jentetur
deilig da! gleder meg veldig til vi skal til Barcelona i september/oktober![]()
Kjempedeiligtypen til svigermor har hus i Torrevieja, så blir vel som en solrik hyttetur
hehe
Svigerfar skal delta i Iron Man.. Så vi skal være med som "heiagjeng"Ååå heldige dere. Vi skal muligens til madrid i oktober
Er håpløst..Ja det kan du si. Var bare helt vanlig at barn var sånn ...
Hvert der! Fantastisk sted!!!Vi skal til kypros i sommer.. deilig med sol og varme :-D
Baha.... Mus eller musjeg tror jeg har en MUS i stua!!!!!!!!
![]()
det er en lyd her...Baha.... Mus eller mus![]()