Jeg blir mer og mer vant til denSåååå stilig!! Digga fargen
Kva synes du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir mer og mer vant til denSåååå stilig!! Digga fargen
Kva synes du?
HuffJa når vi endelig ble hørt etter 3 mnd ble det manuell terapeut.Da var han så skeiv i hodet stakkars
Så fin den er!!Da er forresten stelleveska kommetVis vedlegget 106523
Den var lekker!!!! Pysjen til lilleprinsen kom i dagDa er forresten stelleveska kommetVis vedlegget 106523

Ja det kan du si. Var bare helt vanlig at barn var sånn ...Hufftrist at det skal være sånn. Skulle ønske helsestasjonen fikk litt opplæring også...
Ååå heldige du, håper jeg får se den på hanDen var lekker!!!! Pysjen til lilleprinsen kom i dag
Den eeeeeeeeeeeer så fin den!!!
Jippi, Mirell er innom!Seriøst jenter.. send meg energi!!
Jeg er helt dø om dagen!!!
Skal ta bilde å sende til deg når han passer inn i denÅåå heldige du, håper jeg får se den på han
takker! trenger virkelig det nåJippi, Mirell er innom!
Energi sendes selvsagt over.
hahaha! deilig da. HVor i Spania og når?Oops, da har vi bestemt oss for Spaniatur, så mini får pent holde seg i magen til vi kommer hjem + litt til![]()
Skal ta bilde å sende til deg når han passer inn i den
takker! trenger virkelig det nå![]()
Hvor i Spania?Oops, da har vi bestemt oss for Spaniatur, så mini får pent holde seg i magen til vi kommer hjem + litt til![]()
Ja den er nydelig!Den var lekker!!!! Pysjen til lilleprinsen kom i dag
Den eeeeeeeeeeeer så fin den!!!
Nope... like flatt ennå.,, tror det bare blir pjokken jeg altsåJippi ,gleder meg. Kommet noe nærmere navn da?

er du fornøyd med veska da?Ja den er nydelig!![]()
Har du sjekket at det går fint med flyselskapene?Oops, da har vi bestemt oss for Spaniatur, så mini får pent holde seg i magen til vi kommer hjem + litt til![]()
Jrg ville nok valgt mer nøytral om jeg skulle kjøpt den selv, men er jo en knallfin farge til våren og sommern ;-)er du fornøyd med veska da?
Neida du må gå for det dere haddeNope... like flatt ennå.,, tror det bare blir pjokken jeg altså![]()