ALN89
Forumet er livet
Gjorde det sist og, var veldig fornøydder fødte jeg også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjorde det sist og, var veldig fornøydder fødte jeg også![]()
Må være vanskelig i den tiden..!
Det går nok bra, er nok verst for foreldrene![]()
Jeg var ikke superfornøyd.Gjorde det sist og, var veldig fornøyd![]()
Bruker å være sånn ja. Hadde det sånn jeg ogsåJa da, d gikk fint. Er mora som har d verst![]()
Huff :/ god bedring ♡Hodepine
Orker ikke skravle, jeg har hodepine. Jentungen ser Dora på ipad. Jeg har hodepine. Dårlig kombinasjon.
Jentungen spiste lite til middag, for hun hadde ikke lyst på, og er derfor sulten nå og maser på mat. Jeg ser hun kan vente til broren kommer fra trening så kan de spise sammen, det er 6 minutter igjen. Hun maser. Jeg har hodepine. Dårlig kombinasjon.
så bra når man får sånne tilbakemelidnger.
Det er spesielt godt å høre når det var en del problemer sist.Så braalltid godt å høre at det går bra
![]()
Kjenner til det ja, det blir ekstra godt da.Det er spesielt godt å høre når det var en del problemer sist.
Hodepine
Orker ikke skravle, jeg har hodepine. Jentungen ser Dora på ipad. Jeg har hodepine. Dårlig kombinasjon.
Jentungen spiste lite til middag, for hun hadde ikke lyst på, og er derfor sulten nå og maser på mat. Jeg ser hun kan vente til broren kommer fra trening så kan de spise sammen, det er 6 minutter igjen. Hun maser. Jeg har hodepine. Dårlig kombinasjon.
Bruker å være sånn ja. Hadde det sånn jeg også
Ikke hør på hun , gnaske sikker på det er helt normalt.Godt å vite at jeg ikke er helt unormal.En venninne mener jeg er for overbeskyttende.
Men det går jo ikke an, da må du ut og handle![]()
Ikke hør på hun , gnaske sikker på det er helt normalt.
Hvorfor ikke?Jeg var ikke superfornøyd.
God bedring!To paracet, ungene i badekaret (storebror var kald og våt etter treninga, hadde ull innerst men likevel et ønske om et varmt bad, så det fikk de) og mannen som badevakt, så meg under pleddet og venter på paraceten skal virke. etter badet skal ungene fores og legges.
Det forstår jeg godt! Vår gate er egentlig regulert med "bom" - dvs ikke gjennomkjøring.. men alle kjører ogjennom med tidvis stor fart.. mange barnefamilier og vi tenker å gå sammen og kontakte kommunenJa, jeg syns d er helt forferdelig! Jeg er vokst opp på landet hvor d nesten ikke var folk i nærheten og lite biler på veien som passerte.
Men her føler jeg meg ikke trygg i d hele tatt fordi jeg er ikke vokst opp i et slik miljø.
Altfor stort ammepress + fikk ikke hjelp når kengubarnet bare gråt ordi han var sultenHvorfor ikke?
Det forstår jeg godt! Vår gate er egentlig regulert med "bom" - dvs ikke gjennomkjøring.. men alle kjører ogjennom med tidvis stor fart.. mange barnefamilier og vi tenker å gå sammen og kontakte kommunen