Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig kjekt, gratulererJeg har fått fødeplass på Ullevål!! Hurrahar også fått time til oul den 14 april
ååååh, lykkelig! Nå er det bare å håpe at innkallingen til timen jeg har på Ullvål på fredag kommer i morgen..
![]()
Så flott! Rart å tenke på at du skal på oul etter min termin ;-)Jeg har fått fødeplass på Ullevål!! Hurrahar også fått time til oul den 14 april
ååååh, lykkelig! Nå er det bare å håpe at innkallingen til timen jeg har på Ullvål på fredag kommer i morgen..
![]()
Jeg har fått fødeplass på Ullevål!! Hurrahar også fått time til oul den 14 april
![]()
Takk!Så utrolig kjekt, gratulerer![]()
Hehe, jeg har en good stund igjenSå flott! Rart å tenke på at du skal på oul etter min termin ;-)![]()
Bor i Oslo, ja. Jeg fødte på Ullevål sist og bodde på pasienthotellet, syns det var så deilig å ha eget romBor du i Oslo? Er Ullevål d beste sykehuset å føde på i Oslo?
Det hørtes ut som en veldig god ide spør du meg.Det slipper jeg resten av året
Skal i foreldre samtale på skolen i dag, da...
Som faktisk betyr at jeg for en gangs skyld faktisk har bilen, kanskje jeg bare skal drite i det jeg hadde planlagt å gjøre og dra og shoppe![]()
Det skal jeg så klart gjøre, når jeg har fått denDu må holde oss oppdatert på hvordan du liker den![]()
![]()
der fødte jeg ogsåJeg har fått fødeplass på Ullevål!! Hurrahar også fått time til oul den 14 april
![]()
så bra når man får sånne tilbakemelidnger.Gikk fantastisk på foreldre samtalen i dag.
Gutten er skoleflink, oppfører seg veldig bra, er hjelpsom og engasjert![]()
Må være vanskelig i den tiden..!Storesøster har gått på besøk til en kompis i borettslaget. D er andre gang hun har fått lov til å gjøre d.
Jeg kjenner jeg ikke er klar for at hun skal ut og gå alene sånn, men hun er tross alt 6 år og starter på skolen til høsten..
Det går nok bra, er nok verst for foreldreneStoresøster har gått på besøk til en kompis i borettslaget. D er andre gang hun har fått lov til å gjøre d.
Jeg kjenner jeg ikke er klar for at hun skal ut og gå alene sånn, men hun er tross alt 6 år og starter på skolen til høsten..
Så braGikk fantastisk på foreldre samtalen i dag.
Gutten er skoleflink, oppfører seg veldig bra, er hjelpsom og engasjert![]()
God bedring til hodet.Hodepine
Orker ikke skravle, jeg har hodepine. Jentungen ser Dora på ipad. Jeg har hodepine. Dårlig kombinasjon.
Jentungen spiste lite til middag, for hun hadde ikke lyst på, og er derfor sulten nå og maser på mat. Jeg ser hun kan vente til broren kommer fra trening så kan de spise sammen, det er 6 minutter igjen. Hun maser. Jeg har hodepine. Dårlig kombinasjon.
Men det går jo ikke an, da må du ut og handleSkulle finne noe i kjøleskapet å ha ved siden av løvbiffen min, og fant ut at jeg er robba for grøntwæææ!