AlleGodeTingeErTre<3
Forelsket i forumet
Ååååhhhh!!! Gratulerer!!! Så gøy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååhhhh!!! Gratulerer!!! Så gøy
Gratulerer
Og slik btw... Ebay testene er uuuuur svake.... må være litefarge i dem???
hadde dette vært amaerika hadde du blitt styrt rikJeg bare måtte ta en test. Den var negativ, så tr er vel rett rundt hjørnet nusku saksøkt CB for falsk test
![]()
Jeg tror jeg ser en svak rosa strek!Klarer ikke få fram på bilde, men kan se en ubersvak strek på denne, men mulig det er skygge, i ene øyeblikket syns jeg den ser rosa ut, i neste grå. Ikm en eller annen gang iløpet av dagene.
Gratulerer så mye med en spire i magen![]()
Har du bilde av dem? Jeg har ebay tester. Kan såvidt skimte en strek. Kanskje de er sterkere om jeg tar en annen test... Gratulerer så masse!Og slik btw... Ebay testene er uuuuur svake.... må være litefarge i dem???
Aner ikke må ha skjedd en uheldig feil men du er tilbake nåHvorfor står jeg ikke lengre på ikm listen?
Tok et bilde ute i dagslys også. Veldig vanskelig å si.
Jeg ser noe![]()
Tuller dere? Trodde ikke det var mulig å se på bildeneJeg tror jeg ser en svak rosa strek!![]()
Har du bilde av dem? Jeg har ebay tester. Kan såvidt skimte en strek. Kanskje de er sterkere om jeg tar en annen test... Gratulerer så masse!![]()
Aner ikke må ha skjedd en uheldig feil men du er tilbake nå![]()