»»IKM uke 10««

Dagens test er temmelig hvit, ser en antydning, men ikke så sterk som i går. Holder fast i håpet da jeg har menssmerter og murring dag ut og dag inn, uten tegn til spotting. Det pleier som regel å følge tett på. Dette er nervepirrende!

Dagens test er temmelig hvit, ser en antydning, men ikke så sterk som i går. Holder fast i håpet da jeg har menssmerter og murring dag ut og dag inn, uten tegn til spotting. Det pleier som regel å følge tett på. Dette er nervepirrende!
Føler med deg! Keg har ikke testet i dag. Men har menssmerter. Endten kommer tanta i dag eller gjør den ikke det. Uansett, det har vært kosleig å være nesten gravid med dere ;)

Så var det ei frøken med IKM idag :) Hvordan står det til med deg?:)

♥Onsdag 4/3
- Fiona84

Da kommer tr tror jeg. Spotter Bitte bitte litt iaf. :) Helt i orden for meg, da vi egentlig ikke prøver helt enda. Men kan godt være foruten alle disse gravid symptomene hver mnd :p

Tenker å teste i dag, har hørt mye dårlig om cb+ sine tester.teste t pos 7dpo med bt forrige svangerskap, men har ikke tilgang på de nå:) Hvilke tester anbefaler dere? Har ikm på torsdag:)

10/11 dpo

ImageUploadedByBV Forum1425455685.963127.jpg

Back
Topp