Jeg ser strek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser strek
Jeg ser strekVis vedlegget 106273
Klarte ikke vente til i morgen med ny test når dere såg strek i gåri dag ser jeg den også men klarer ikke helt stole på att det stemmer
krysser fingrene ettersom TR ikke har meldt ankomst enda!!
Så spennende at mange får streker nå
Masse lykke til i neste pp kjære <3Negative tester fredag og søndag (10 og 12 dpo) og tr i går :-(
mindre blod enn vanlig, men har ikke trua.
Ja det er en strekHva i huleste er dette?? Er det to streker??? Vis vedlegget 106173
Hvordan ligger disse ikm damene an?
♥Tirsdag 3/3
- Gravid15
- Wenchus
- Katrinev
Der er det strek, ingen tvilVis vedlegget 106273
Klarte ikke vente til i morgen med ny test når dere såg strek i gåri dag ser jeg den også men klarer ikke helt stole på att det stemmer
krysser fingrene ettersom TR ikke har meldt ankomst enda!!
Der er det strek, ingen tvil![]()
Hva i huleste er dette?? Er det to streker??? Vis vedlegget 106173
Denne igår. Svak på ebay test idag. Tar ny cb+ imorra tidlig om tanta ikke er kommet.Hvordan ligger disse ikm damene an?
♥Tirsdag 3/3
- Gravid15
- Wenchus
- Katrinev
Hvordan ligger disse ikm damene an?
♥Tirsdag 3/3
- Gravid15
- Wenchus
- Katrinev
Ser helt klart strekenDenne igår. Svak på ebay test idag. Tar ny cb+ imorra tidlig om tanta ikke er kommet.
Vis vedlegget 106289
Sånn så min ut i gårDenne igår. Svak på ebay test idag. Tar ny cb+ imorra tidlig om tanta ikke er kommet.
Vis vedlegget 106289
Kartinev, beklager at jeg lånte bilde ditt men måtte bare sammenligne min og din. Kanskje det faktisk er håp for megDenne igår. Svak på ebay test idag. Tar ny cb+ imorra tidlig om tanta ikke er kommet.
Vis vedlegget 106289
Glemte bilde :')Kartinev, beklager at jeg lånte bilde ditt men måtte bare sammenligne min og din. Kanskje det faktisk er håp for meg![]()
Jaaaaaa, jeg ser to streker!!! ;D
Denne igår. Svak på ebay test idag. Tar ny cb+ imorra tidlig om tanta ikke er kommet.
Vis vedlegget 106289
Det er kartinev sin øverst og min nederst. Har fått negativ i dag og positiv i går. Så tr kommer velPositiv! Hurra![]()