»»IKM uke 10««

9-10 dpo i dag og skikkelig mensmurring hele dagen i dag. Nå nedover beina. Men null spotting. Er smerter et godt tegn? Noen erfaring?

Ikm imorgen, men veldig svake symptomer (blæ...), så tror ikke det ble spire denne gangen, selvom jeg heller ikke kan kjenne at tr kommer imorgen heller. Krysser fingrene for sterkere symptomer..
Har faktisk glemt å kjøpe test nå :P Tester på torsdag hvis ikke tanta har kommet til da ;)

IKM imorgen her også, men siden jeg fikk akutt influensa tidligere idag er det vanskelig å kjenne noen symptom. Vondt overalt uansett og kvalm og jævlig :p

Ikm imorgen, men veldig svake symptomer (blæ...), så tror ikke det ble spire denne gangen, selvom jeg heller ikke kan kjenne at tr kommer imorgen heller. Krysser fingrene for sterkere symptomer..
Har faktisk glemt å kjøpe test nå :p Tester på torsdag hvis ikke tanta har kommet til da ;)
Med min andre så hadde jeg null symptomer. Hun var planlagt. Så trodde absolutt ikke jeg var gravid. Men det var jeg. :happy::happy: Så fortsatt stort håp :p jeg har tusen symptomer men bare negative tester nå:hungover: hehe. Men ingen tr enda.

Med min andre så hadde jeg null symptomer. Hun var planlagt. Så trodde absolutt ikke jeg var gravid. Men det var jeg. :happy::happy: Så fortsatt stort håp :p jeg har tusen symptomer men bare negative tester nå:hungover: hehe. Men ingen tr enda.

Urettferdig med masse symptomer + negative tester!! Men ikke gi opp håpet du heller - jeg hadde 4 negative tester før de ble positive sist!

For meg er lite symptomer dårlig tegn :P Vært gravid 4 ganger (3 siste = sa), og alle gangene hadde jeg symptomer.. Men, men.. Time will show :)

Urettferdig med masse symptomer + negative tester!! Men ikke gi opp håpet du heller - jeg hadde 4 negative tester før de ble positive sist!

For meg er lite symptomer dårlig tegn :p Vært gravid 4 ganger (3 siste = sa), og alle gangene hadde jeg symptomer.. Men, men.. Time will show :)
Krysser fingre for deg :)

Lurer på om mensen kommer litt før torsdag jeg. Spotter i alle fall en del rødt blod nå

Back
Topp