Ja er optimistisk av megDumme dustetanta var så frekk og komem igjen denne måneden ogsåBra du er ved godt mot og pergo på fredag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er optimistisk av megDumme dustetanta var så frekk og komem igjen denne måneden ogsåBra du er ved godt mot og pergo på fredag
![]()
Var bare gode tegn ved mine to graviditetet iaf9-10 dpo i dag og skikkelig mensmurring hele dagen i dag. Nå nedover beina. Men null spotting. Er smerter et godt tegn? Noen erfaring?

Med min andre så hadde jeg null symptomer. Hun var planlagt. Så trodde absolutt ikke jeg var gravid. Men det var jeg.Ikm imorgen, men veldig svake symptomer (blæ...), så tror ikke det ble spire denne gangen, selvom jeg heller ikke kan kjenne at tr kommer imorgen heller. Krysser fingrene for sterkere symptomer..
Har faktisk glemt å kjøpe test nåTester på torsdag hvis ikke tanta har kommet til da
![]()

Så fortsatt stort håp
hehe. Men ingen tr enda.Med min andre så hadde jeg null symptomer. Hun var planlagt. Så trodde absolutt ikke jeg var gravid. Men det var jeg.Så fortsatt stort håp
jeg har tusen symptomer men bare negative tester nå
hehe. Men ingen tr enda.
Krysser fingre for degUrettferdig med masse symptomer + negative tester!! Men ikke gi opp håpet du heller - jeg hadde 4 negative tester før de ble positive sist!
For meg er lite symptomer dårlig tegnVært gravid 4 ganger (3 siste = sa), og alle gangene hadde jeg symptomer.. Men, men.. Time will show
![]()
Negativ A1 og CBDVa nok bare den CB+ som lurte meg i går :'(
Og der kom tr.. Sees i uke 14 noen av dere!![]()

Oj!! Spennende![]()
Frister litt å kjøpe CB+ bare for å prøve en siste gang. Venter tr i dagNeei :-( Hadde vert fint om det var a1 og cbd som tullet![]()