Felles skravle 2015

Så bra :) høres ut som du har fått en fin jordmor! :)

Ja, veldig fornøyd der. Og legen min er jeg ikke så fornøyd med, så da kan jeg bare ta en tlf til jordmor istedet så lenge det ikke er sykdomsrelatert:)

Ryddet, støvsugd og vasket kjellern, lagt på sengene og gjort klart til gjester i helga, bært og ryddet bort endel slik at det nesten er tomt der nede, vasket trappa og gangen, vært ute og hentet en stellematte og ammepute jeg har fått, vært å reparert en koffert og leita etter nye joggesko..

Fått gjort litt du da. Da er det vel fortjent å sette seg ned å slappe av litt:)

Fått gjort litt du da. Da er det vel fortjent å sette seg ned å slappe av litt:)
Ja, veldig fornøyd, men også veldig vondt.. kom meg såvidt tilbake i bilen etter sportsbutikken..

Så heldig du er med jordmoren din da :/ Moren min ble drept når jeg var liten, det går helt fint med meg. Selvfølgelig det er kjempe trist,og jeg savner henne veldig mye. Men man må bare la livet gå videre også, etter 15år greier iallefall jeg å snakke ut om det.
Men der jeg har legen og jordmoren er litt utenfor byen, hvor mamma og pappa kommer ifra. Og der kjenner jo alle til det, så når jeg sa A så la jo hun B og C selv :p
Men men..
<3 trist å høre om moren din :( men godt det går bra med deg <3

Ja, veldig fornøyd, men også veldig vondt.. kom meg såvidt tilbake i bilen etter sportsbutikken..

Huff da:( håper det går over raskt da.
Prøvd å gå baklengs?
Fikk beskjed av fysio at om det ble veldig vondt, så burde vi snu og gå baklengs, for det ble mye lettere ;) hehe

Huff da:( håper det går over raskt da.
Prøvd å gå baklengs?
Fikk beskjed av fysio at om det ble veldig vondt, så burde vi snu og gå baklengs, for det ble mye lettere ;) hehe
Hehe.. nei, går bare sakte med korte skritt.. ;-)

Ja, veldig fornøyd der. Og legen min er jeg ikke så fornøyd med, så da kan jeg bare ta en tlf til jordmor istedet så lenge det ikke er sykdomsrelatert:)
Så greit :) jeg har vært på en kontroll og det var hos legen, har også avtale neste time i mai. Så usikker på om jeg skal ta kontakt med jordmor.. Tror jeg egentlig vil få bedre "bruk" for jordmor senere i svangerskapet enn legen :)

Kan hjelpe det og;) Men det skulle visstnok hjelpe bakover og om det skulle stoppe helt opp. Har ikke testet selv enda

Haha, kommer store, slemme modden :p

Hadde nok sett litt dumt ut på senteret :-P

Bare spør mirell - store, slemme modden er skummel!!! :-O

Huff, så utrolig fæl måte å miste mamman sin på :(
Klem til deg♡

Syns det er dårlig å ta det opp gjentatte ganger. Man kan jo ikke tvinges til å snakke om det uansett situasjon, eller med hvem som helst.
Det bør være på ditt premiss mener nå jeg da, hvis ikke kan det jo i verste fall bli verre og.

Takk <3 men det går fint, jeg har klart meg fint :) Og er veldig heldig med samboeren, har jeg en tung periode, er han veldig flink til å trøste :) <3

Ja nettopp! Og begynne å snakke om jeg har mareritt nå, og kan få psykiske problemer når jeg kommer i fødselen ang dette da. Det er jo ikke det jeg vil tenke på nå, gruer meg nok til selve fødselen allerede om jeg ikke skal tenke på det itillegg :p huff, får håpe det går fint :)
Legen vet jo om det, og han har ikke sagt noe som helst om dette liksom..

Jeg ville ikke vite, så da ble det til det:p hehe
Mannen ville, men jeg har sagt at vi heller kan vite med nestemann, for vi skal jo ikke bare ha en ;)

Hva med dere?

Å så spennende :D Håper du holder oss oppdatert når h*n kommer til verden <3
Her vil jeg vite det, men samboeren ville først ikke. Har sagt at han slipper og må ikke føle seg tvunget, men nå vil han alikevell. Skylder på at jeg ikke får male å handle selv :p haha ;)
Så 29 dager til oul nå, håper vi får se kjønnet da <3

<3 trist å høre om moren din :( men godt det går bra med deg <3

Det er jo veldig trist, men når man er midt oppi det, og ikke vet om annet så vet man jo ikke om annet liksom. Men kjenner jeg skulle jo gjerne hatt henne nå da i denne tiden, jeg har ikke god kontakt med min far. Han ble heller ikke noe glad når han fikk beskjeden, tror helt ærlig ikke han kommer til å ha noe spesielt kontakt med oss. Så samme kan det være.. Men svigermor er jo veldig giret, men det er liksom ikke helt det samme :p

Så deilig da! Tenkte å lage til sambo kommer hjem fra jobb.. han skal vel tilbake å jobbe mer, så da skal han slippe å lage.. kan ligge på sofaen hele kvelden jeg - så det går så fint så.. :) hvor i landet bor du da?
Å så snill du er <3 :D Når har du termin?
Jeg bor i Haugesund :) Du da? :)

Nå har jeg hvertfall gjort noe fornuftig.
Skjedd noe spennende mens jeg har vært borte?

Back
Topp