Felles skravle 2015

Huff ja, jeg syns hun var ok. Men hun hang seg opp i så mye.. vekten min og fortiden min, mistet mamma på en unormal måte når vi var små.. og det kan jeg vist få problemer med når jeg skal føde? tviler ikke på det hun sier, men jeg er ikke dum liksom, jeg skjønner noe som blir sagt til meg første gangen, og trenger det ikke inn med t-skje. :p
huff jeg håper også du slipper den, den var helt forferdelig -.-
Kjedelig :/ jeg går ikke til jordmor, lurer på om jeg skal ringe.. Hehe.

Men skal da tydeligvis ikke fortelle om min barndom :p

Kjedelig :/ jeg går ikke til jordmor, lurer på om jeg skal ringe.. Hehe.

Men skal da tydeligvis ikke fortelle om min barndom :p

Noen kan bli litt mye virker det som :o

Jeg har vært veldig fornøyd med min foreløpig, og hun viser at hun bryr seg. Har fortalt henne om voldtekt osv, og hun graver heldigvis ikke. Men har spurt hvordan jeg føler i forhold til fødsel og at noen tar på magen min osv. Og om jeg føler for å snakke så er det bare å ringe :)

Hvordan går det med folket idag? Har endelig satt meg ned nå.. begynne på middagen om en halvtimes tid og trenger å hvile bekkenet litt først..

Ny idag :D viste ikke at denne skravletråden eksisterte før ALN89 fikk meg inn her :)
Jeg er fra Haugesund, 24år og venter vårt første barn nå i september <3

Så koselig. Velkommen:)
Veldig hyggelige damer her inne, også er det så koselig å snakke på tvers av de forskjellige forumene her. Både de som prøver og de som venter :)

Venter første selv i Juli ♡

Noen kan bli litt mye virker det som :eek:

Jeg har vært veldig fornøyd med min foreløpig, og hun viser at hun bryr seg. Har fortalt henne om voldtekt osv, og hun graver heldigvis ikke. Men har spurt hvordan jeg føler i forhold til fødsel og at noen tar på magen min osv. Og om jeg føler for å snakke så er det bare å ringe :)
Så heldig du er med jordmoren din da :/ Moren min ble drept når jeg var liten, det går helt fint med meg. Selvfølgelig det er kjempe trist,og jeg savner henne veldig mye. Men man må bare la livet gå videre også, etter 15år greier iallefall jeg å snakke ut om det.
Men der jeg har legen og jordmoren er litt utenfor byen, hvor mamma og pappa kommer ifra. Og der kjenner jo alle til det, så når jeg sa A så la jo hun B og C selv :p
Men men..

Hvordan går det med folket idag? Har endelig satt meg ned nå.. begynne på middagen om en halvtimes tid og trenger å hvile bekkenet litt først..

Hva har du gjort da? Sovnet et par timer jeg, og våknet enda trøttere:o slitsomt:p

Så koselig. Velkommen:)
Veldig hyggelige damer her inne, også er det så koselig å snakke på tvers av de forskjellige forumene her. Både de som prøver og de som venter :)

Venter første selv i Juli ♡
Takk :) Ja det er jo veldig kjekt å snakke om litt annet enn kvalme og oppkast osv også :) Og ikke minst bli kjent med alle fra de andre forumene også :D

Så kjekt, vet dere kjønn eller vil dere ikke vite det? <3

Skal begynne med maten straks.

Idag blir d fiskeboller i hvit saus med poteter og gulrot. Lurer på om vi kjører raspa gulrøtter idag, så får storesøster gjøre d.

Noen kan bli litt mye virker det som :o

Så bra :) høres ut som du har fått en fin jordmor! :)

Her går det veldig fint idag :) Nå kom nettopp samboeren hjem, og han disker opp middagen <3 Jeg skal bare hjelpe å skrelle poteter osv :) Deilig <3
Håper bekkenet kommer seg litt etter du får hvilt det litt <3

Hva har du gjort da? Sovnet et par timer jeg, og våknet enda trøttere:o slitsomt:p
Ryddet, støvsugd og vasket kjellern, lagt på sengene og gjort klart til gjester i helga, bært og ryddet bort endel slik at det nesten er tomt der nede, vasket trappa og gangen, vært ute og hentet en stellematte og ammepute jeg har fått, vært å reparert en koffert og leita etter nye joggesko..

Så heldig du er med jordmoren din da :/ Moren min ble drept når jeg var liten, det går helt fint med meg. Selvfølgelig det er kjempe trist,og jeg savner henne veldig mye. Men man må bare la livet gå videre også, etter 15år greier iallefall jeg å snakke ut om det.
Men der jeg har legen og jordmoren er litt utenfor byen, hvor mamma og pappa kommer ifra. Og der kjenner jo alle til det, så når jeg sa A så la jo hun B og C selv :p
Men men..

Huff, så utrolig fæl måte å miste mamman sin på :(
Klem til deg♡

Syns det er dårlig å ta det opp gjentatte ganger. Man kan jo ikke tvinges til å snakke om det uansett situasjon, eller med hvem som helst.
Det bør være på ditt premiss mener nå jeg da, hvis ikke kan det jo i verste fall bli verre og.

Takk :) Ja det er jo veldig kjekt å snakke om litt annet enn kvalme og oppkast osv også :) Og ikke minst bli kjent med alle fra de andre forumene også :D

Så kjekt, vet dere kjønn eller vil dere ikke vite det? <3

Jeg ville ikke vite, så da ble det til det:p hehe
Mannen ville, men jeg har sagt at vi heller kan vite med nestemann, for vi skal jo ikke bare ha en ;)

Hva med dere?

Her går det veldig fint idag :) Nå kom nettopp samboeren hjem, og han disker opp middagen <3 Jeg skal bare hjelpe å skrelle poteter osv :) Deilig <3
Håper bekkenet kommer seg litt etter du får hvilt det litt <3
Så deilig da! Tenkte å lage til sambo kommer hjem fra jobb.. han skal vel tilbake å jobbe mer, så da skal han slippe å lage.. kan ligge på sofaen hele kvelden jeg - så det går så fint så.. :-) hvor i landet bor du da?

Back
Topp