Felles skravle 2015

Samme her.. Møkklei.

På søndag kjentes det ut som jeg hadde etset vekk halve halsen :eek: gjorde skikkelig vondt! :p hehe.
Huff det var sånn det føltes her igår :/ Skikkelig elendig form, så var det jo den ventetiden hos jordmor (1time før jeg kom inn) og så snakke med henne, som bare hang seg opp i at jeg er overvektig og ikke bør drikke brus eller spise snop osv. Kjempe kjekt når jeg sier at jeg nesten har kuttet det ut etter jeg ble gravid. Så var det inn til glukosebelastningstest, holdt på å kaste opp alt når det var 1time venting igjen, men heldigvis gjorde jeg ikke det :p Resultatene på testen var heldigvis bra, ikke svangerskapsdiabetis ennå iallefall. Åhr, så lei :p

Jeg håper også å komme lengre opp på listen, var ikke med på den igår men idag er jeg på 86. ser jeg. Må da komme lengre opp :p hihi ;)
Men da har du funnet rette plassen for å komme deg oppover ;)

Takk :D Jeg viste ikke at denne tråden var her en gang, da hadde jeg jo vært inne for lengst :p ;)
Er faktisk ikke mer enn 1 mnds tid siden jeg oppdaget denne tråden :) og det er her man virkelig blir kjent med de fine jentene :D

Hihi håper det ;) Så er det jo veldig kjekt å skravle også da ;)
Men er viktig å henge med :P tar du deg en tur for å tisse litt på kvelden, så har de andre plutselig skravlet 4-5 sider her inne. hihihi

Er faktisk ikke mer enn 1 mnds tid siden jeg oppdaget denne tråden :) og det er her man virkelig blir kjent med de fine jentene :D
Så bra at jeg ikke kommer leeenge etter alle andre da :P hehe ;) Ja det blir veldig kjekt å bli kjent med flere enn kun de i termingruppen :D er der jeg har vært aktiv til nå :p

Men er viktig å henge med :p tar du deg en tur for å tisse litt på kvelden, så har de andre plutselig skravlet 4-5 sider her inne. hihihi
haha den tror jeg på, men godt jeg liker og lese også da ;) får heller lese meg opp igjen, eller hoppe rett inn :p

Huff det var sånn det føltes her igår :/ Skikkelig elendig form, så var det jo den ventetiden hos jordmor (1time før jeg kom inn) og så snakke med henne, som bare hang seg opp i at jeg er overvektig og ikke bør drikke brus eller spise snop osv. Kjempe kjekt når jeg sier at jeg nesten har kuttet det ut etter jeg ble gravid. Så var det inn til glukosebelastningstest, holdt på å kaste opp alt når det var 1time venting igjen, men heldigvis gjorde jeg ikke det :p Resultatene på testen var heldigvis bra, ikke svangerskapsdiabetis ennå iallefall. Åhr, så lei :p
Altså jordmødre og helsesøstre er like ulike som snøkrystaller :p noen er fæle, mens andre er hyggelige :p godt testen gikk bra! Den er helt forferdelig og jeg håper jeg slipper denne gangen! :p

Altså jordmødre og helsesøstre er like ulike som snøkrystaller :p noen er fæle, mens andre er hyggelige :p godt testen gikk bra! Den er helt forferdelig og jeg håper jeg slipper denne gangen! :p
Huff ja, jeg syns hun var ok. Men hun hang seg opp i så mye.. vekten min og fortiden min, mistet mamma på en unormal måte når vi var små.. og det kan jeg vist få problemer med når jeg skal føde? tviler ikke på det hun sier, men jeg er ikke dum liksom, jeg skjønner noe som blir sagt til meg første gangen, og trenger det ikke inn med t-skje. :p
huff jeg håper også du slipper den, den var helt forferdelig -.-

Noen som vet hvor ofte den topp 100 listen oppdateres egentlig? Nyskjerrig jeg nå :P haha

Back
Topp