Felles skravle 2015

-Henge opp klær som ligger ferdig i maskinen
-Pakke ut av baggen etter helgen
-Rydde litt sånn generelt i denne lille leiligheten vår

Blææææ....
Og du sitter også fast i sofaen?
Dette er en veldig vanskelig dag å komme i gang på

Velkommen :D haha :) hva gjør du i dag da? :)

Har egentlig ikke fått gjort noe spesielt idag, vasket litt klær bare :p så ble jeg sittende inne her da :p
Hadde egentlig planer om å rydde og vaske huset før samboeren kom hjem, jaja :p haha ;)

Hva driver du med idag da? :) Formen blitt noe bedre??

Har egentlig ikke fått gjort noe spesielt idag, vasket litt klær bare :p så ble jeg sittende inne her da :p
Hadde egentlig planer om å rydde og vaske huset før samboeren kom hjem, jaja :p haha ;)

Hva driver du med idag da? :) Formen blitt noe bedre??
Haha, jeg har hatt de samme planene., men bare støvsugd og vasket gulv :p

Har ikke kastet opp i dag og det kan virke som at den periode er forbi :D men er fortsatt veldig kvalm da! Formen din da?

I dag er det sooool ute her. :D kjekt med vår!! :D

Oppdatering kl 12:06

1. Mirell 479
2. Beckymams 377
3. Lady_Z 292
4. Kengu 278
5. Sara 255
7. lizzed 206
8. Hope91 199
10. ALN89 184
11. EJ 178
14. Musemor med to små og en i magen 143
15. Peppercat 134
16. m&m mini 130
25. Lilleblomst_15 96
46. trinebeth 40
50. Fiona84 38
66. Babylito 32

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 145 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 13 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

Jeg håper også å komme lengre opp på listen, var ikke med på den igår men idag er jeg på 86. ser jeg. Må da komme lengre opp :P hihi ;)

Haha, jeg har hatt de samme planene., men bare støvsugd og vasket gulv :p

Har ikke kastet opp i dag og det kan virke som at den periode er forbi :D men er fortsatt veldig kvalm da! Formen din da?
Å så bra :D Jeg hadde et par dager forrige uke uten oppkast, og så var det på igjen kjempe kvalm og oppkast. Men idag virker formen bra, vet ikke om jeg er på topp siden vi gjorde det offisielt på facebook igår eller hva det er. MEN håper det fortsetter slik :) :D

I dag er det sooool ute her. :D kjekt med vår!! :D
Solen skinner her også, skikkelig herlig <3 Har lyst å komme meg ut på tur eller hva som helst idag når samboeren kommer hjem, det hadde vært skikkelig kjekt å komme seg ut av både hus å sofa :p haha ;)

Å så bra :D Jeg hadde et par dager forrige uke uten oppkast, og så var det på igjen kjempe kvalm og oppkast. Men idag virker formen bra, vet ikke om jeg er på topp siden vi gjorde det offisielt på facebook igår eller hva det er. MEN håper det fortsetter slik :) :D
Jeg har også noen dager hvor jeg er i kjempeform og så dager hvor jeg ikke gjør annet enn å henge over doskåla omtrent..

Satser på at vi begge er på vei tilbake til normal tilstand :p

Jeg har også noen dager hvor jeg er i kjempeform og så dager hvor jeg ikke gjør annet enn å henge over doskåla omtrent..

Satser på at vi begge er på vei tilbake til normal tilstand :p
Krysser fingrene for det, jeg er så lei av både sofaen, spybøtta i stuen og doskålen -.-
Igår når jeg kastet opp kom det til og med litt blod (bare bittelitt, men det er nok ikke bra å kaste opp så mye magesyre -.-)

Krysser fingrene for det, jeg er så lei av både sofaen, spybøtta i stuen og doskålen -.-
Igår når jeg kastet opp kom det til og med litt blod (bare bittelitt, men det er nok ikke bra å kaste opp så mye magesyre -.-)
Samme her.. Møkklei.

På søndag kjentes det ut som jeg hadde etset vekk halve halsen :o gjorde skikkelig vondt! :p hehe.

Back
Topp