Skravletråd :)

Nam, har dere Stein sjøl og fungerer det bra?
Fungerer veldig bra! Har stein . Pizzaen blir ferdig på ca 5 min. Og den skal toppes med revet mozzarella, parmaskinke, parmesan og pinjekjerner. Og ett lite kjøkkenglass med rødvin:p

Ja går tur hver dag for har hund.. Men bekkenløsningen gjør at æ klarer ikke å gå så mye.. Spiste bidronning gele for å bli gravid.. Merka nu ikke forskjell på energi nivå med d da..
Det er vel individuelt. Funka for meg! Er jo vanlig å bli trøtt når man er gravid. Er vel bare å vente på "bedre tider" da. ;)

Hehe men det er jo greit med de som pratet mye, for da slipper jeg haha :p
Jeg er nok glad i å prate, men ikke så flink til smalltalk. Når jeg møter mennesker som er vanskelig å prate med, blir også jeg taus.

Jeg er nok glad i å prate, men ikke så flink til smalltalk. Når jeg møter mennesker som er vanskelig å prate med, blir også jeg taus.

Det er grusomt, for jeg som ikke liker å prate sier jo hvertfall ikke et ord da haha

Har faktisk tak nå, men tørr nesten ikke si d høyt for da gir de seg sikkert. Ikke noe vondt da, bare strammer seg regelmessig i magen. Så har dusja og ordna meg sånn just in case, og sitter nå og håper på smerte :p
Guri, så spennende:D
Skulle sååå ønske jeg var i dine sko!!

Back
Topp