Ny uke!

Så koselig dere får det der Lene! :D
Jeg gleder meg til å se flere bilder!

Grei morgen her. Vi stod opp samtidig alle sammen i dag, og jeg gikk med en gang for å levere Lillebror med frokost i barnehagen. Det gikk veldig fint, og så får jeg litt tid med T på morgenen. Men han ville bare leke med Lego :p
Jeg skal straks følge han til skolen, og så skal jeg på skolen etterhvert jeg også. Jeg er litt usikker på om jeg skal jobbe hjemmefra i dag, da vi skal på svømming i ettermiddag og får litt dårlig tid med middag osv. Spørsmålet er bare om jeg er like effektiv her hjemme :eek:

Ha en super dag!
 
God morgen jenter :)
Sovet godt i det nye huset... holdt på til nesten 00 i går. Slitne i dag... Mina sov til 7.20. Ny rekord.
Nå skal vi spise frokost for første gang her :)
Så fint det blir :)

Slitsomt å flytte for de små også ;)
 
Så koselig dere får det der Lene! :D
Jeg gleder meg til å se flere bilder!

Grei morgen her. Vi stod opp samtidig alle sammen i dag, og jeg gikk med en gang for å levere Lillebror med frokost i barnehagen. Det gikk veldig fint, og så får jeg litt tid med T på morgenen. Men han ville bare leke med Lego :p
Jeg skal straks følge han til skolen, og så skal jeg på skolen etterhvert jeg også. Jeg er litt usikker på om jeg skal jobbe hjemmefra i dag, da vi skal på svømming i ettermiddag og får litt dårlig tid med middag osv. Spørsmålet er bare om jeg er like effektiv her hjemme :eek:

Ha en super dag!
Fungerer det bedre å levere E til frokost i bhg?

Jeg ville jobbet hjemmefra. Lite effektiv hjemme, eller få timer på skolen, det blir vel det samme. ;) :p Mindre stress hjemmefra. ;)
 
God morgen :)

Idag overtar vi nyhuset!!! :D

Blir morro å se det på nytt, og å vise Hermine hvor vi skal bo.

Stakkars hun er litt forvirra nå, vet ikke helt hvor hun bor. :p

Alle er dratt på jobb og vi koser oss med frokost foran tvn. :) Etterpå skal vi gå bort til den nye barnehagen med kontrakten, og hilse på. Hermine gleder seg veldig til det.

Men først har jeg lovd frøkna en tur i badekaret. :)
 
Fungerer det bedre å levere E til frokost i bhg?

Jeg ville jobbet hjemmefra. Lite effektiv hjemme, eller få timer på skolen, det blir vel det samme. ;) :p Mindre stress hjemmefra. ;)
Mindre stress på en måte ja, samtidig tror jeg at jeg trenger en tur ut av huset, og at jeg har godt av en gåtur bort til Høgskolen. Så jeg tror jeg pakker sekken og går meg en tur dit :)
 
God morgen :)

Idag overtar vi nyhuset!!! :D

Blir morro å se det på nytt, og å vise Hermine hvor vi skal bo.

Stakkars hun er litt forvirra nå, vet ikke helt hvor hun bor. :p

Alle er dratt på jobb og vi koser oss med frokost foran tvn. :) Etterpå skal vi gå bort til den nye barnehagen med kontrakten, og hilse på. Hermine gleder seg veldig til det.

Men først har jeg lovd frøkna en tur i badekaret. :)
Så spennende med overtakelse og besøk i barnehagen! :D Kos dere!
 
Så koselig dere får det der Lene! :D
Jeg gleder meg til å se flere bilder!

Grei morgen her. Vi stod opp samtidig alle sammen i dag, og jeg gikk med en gang for å levere Lillebror med frokost i barnehagen. Det gikk veldig fint, og så får jeg litt tid med T på morgenen. Men han ville bare leke med Lego :p
Jeg skal straks følge han til skolen, og så skal jeg på skolen etterhvert jeg også. Jeg er litt usikker på om jeg skal jobbe hjemmefra i dag, da vi skal på svømming i ettermiddag og får litt dårlig tid med middag osv. Spørsmålet er bare om jeg er like effektiv her hjemme :eek:

Ha en super dag!
Takk :-D

Lykke til med jobb idag.. Svømming hørtes fantastisk ut :)
 
Har hatt tannverk hele helgen, så skal til tannlegen kl 10.30... AU... sikkert et hull og kjipt å måtte bruke penger på det nå :-(
 
God morgen jenter :)
Sovet godt i det nye huset... holdt på til nesten 00 i går. Slitne i dag... Mina sov til 7.20. Ny rekord.
Nå skal vi spise frokost for første gang her :)

Så koselig kjøkken:) Har dere nettopp flytta inn?

Hehe, søte lille fiiiine Mina<3 Deilig når de små sover leeenge:D
 
Så koselig dere får det der Lene! :D
Jeg gleder meg til å se flere bilder!

Grei morgen her. Vi stod opp samtidig alle sammen i dag, og jeg gikk med en gang for å levere Lillebror med frokost i barnehagen. Det gikk veldig fint, og så får jeg litt tid med T på morgenen. Men han ville bare leke med Lego :p
Jeg skal straks følge han til skolen, og så skal jeg på skolen etterhvert jeg også. Jeg er litt usikker på om jeg skal jobbe hjemmefra i dag, da vi skal på svømming i ettermiddag og får litt dårlig tid med middag osv. Spørsmålet er bare om jeg er like effektiv her hjemme :eek:

Ha en super dag!

Gikk det fint og levere?:)
Hehe, det spørs, men er jo greit og ta litt i ny og ne etter og ha lest litt:) Moro med svømming:)
 
God morgen :)

Idag overtar vi nyhuset!!! :D

Blir morro å se det på nytt, og å vise Hermine hvor vi skal bo.

Stakkars hun er litt forvirra nå, vet ikke helt hvor hun bor. :p

Alle er dratt på jobb og vi koser oss med frokost foran tvn. :) Etterpå skal vi gå bort til den nye barnehagen med kontrakten, og hilse på. Hermine gleder seg veldig til det.

Men først har jeg lovd frøkna en tur i badekaret. :)

Gratulerer så mye med nytt hus:D
Hehe, skjønner godt Hermine blir forvirret, er ikke så lett for en 2 1/ 2 åring og forstå man skal flytte til et nytt sted:) Når begynner hu i den nye bhgen?:)
 
Har hatt tannverk hele helgen, så skal til tannlegen kl 10.30... AU... sikkert et hull og kjipt å måtte bruke penger på det nå :-(

No, for noe herk med tannvondt:( Det er så smertefullt:/:eek: Koster jo litt, men bedre det enn og ha tannvondt:) Masse lykke til:)
 
Takk. Ja igår :-D

Ja, søte når de sover ♡
Hvordan går det med dere? :) Og Emmeth har han hatt operasjon?

Så deilig med noe nytt og bo i, noe uten mugg:/ Ikke bra det gamle dere bodde i iallfall! Går fint med oss, nei, han skal inn til riksen den 23 og 24 mars:) Så da drar vi inn uansett hvordan formen hans er, og prøver de og sende oss hjem ringer jeg barnespesialisten hans og DA blir det andre boller;) Spent på hva alle prøvesvarene sier:) Hvordan går det med dere? Skal Wael og Mine begynne i en ny bhge, eller flytta dere ikke så langt?:)
 
Det ble til at jeg gikk til Høgskolen og prøver å jobbe litt her :)
Det var godt med en tur, om ikke annet :p
Leveringen gikk bra!

Flinka:)

Det gjør seg med litt frisk luft, terapi for kropp og sjæl:) Jeg synes det klarner hodet veldig:)

Så godt og høre leveringen gikk bra, måtte det fortsette sånn:) Hvordan går det med dere?:)
 
Flinka:)

Det gjør seg med litt frisk luft, terapi for kropp og sjæl:) Jeg synes det klarner hodet veldig:)

Så godt og høre leveringen gikk bra, måtte det fortsette sånn:) Hvordan går det med dere?:)
Ja, jeg håper det fortsetter.
Jeg har stort behov for frisk luft om dagen, så det var nok lurt å ta turen. Jeg skal bare skrive ned noen punkter som et bidrag til gruppearbeid i dag, så det er mest å få ned noen tanker rundt temaet vårt :)
Det går fint med oss. Friske og raske, for det meste.
Mannen skal smart reise bort på en øvelse som varer i ca to uker, så jeg forbereder meg litt på alenetid med unger og hus :)

Hvordan er det med dere?
 
Ja, jeg håper det fortsetter.
Jeg har stort behov for frisk luft om dagen, så det var nok lurt å ta turen. Jeg skal bare skrive ned noen punkter som et bidrag til gruppearbeid i dag, så det er mest å få ned noen tanker rundt temaet vårt :)
Det går fint med oss. Friske og raske, for det meste.
Mannen skal smart reise bort på en øvelse som varer i ca to uker, så jeg forbereder meg litt på alenetid med unger og hus :)

Hvordan er det med dere?

Ja, er helt klart noe i det, er bare det og hive seg ut døren som er litt tungt;) Er så deilig med frisk luft og vårvær, merker det gir så mye ekstra energi også, noe som er sårt trengt om dagen;p

Deilig det ikke er så tung jobb for hodet idag, hva går tema ut på?:)

Ingenting er bedre enn friske og raske barn:) Hvordan er formen til Eskil nå mht astma og melkeintoleransen? Og hvordan er formen din?:) Er du blitt helt frisk igjen og energien tilbake? Mener og huske du hadde lite energi?

Oj, det er jo en liten stund han skal være borte:/ Har du mye hjelp av familien til og få alt til og gå rundt?:)

Jeg har skrevet en liten update på secret om oss:)
 
Back
Topp