Det er ikke hu mi heldigvis.. hu spiser det meste.Jamin nekter å smake blåbær... Selv om hun spiste mye av det tidligere.. Hun er sær i matveien, men det har hun arvet av meg.. Bajs
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke hu mi heldigvis.. hu spiser det meste.Jamin nekter å smake blåbær... Selv om hun spiste mye av det tidligere.. Hun er sær i matveien, men det har hun arvet av meg.. Bajs
![]()
Du er vel på toppen om 4 dager duja altså jeg vil jo gjerne over 1500 (som er tilfellet i denne mnd) for å ha mulighet til krybbe og veske.
Men er jo ikke i skravlepanikk![]()
Det er veldig godt! Gleder meg til de norske kommer.Det gjør kengubarnet også og jeg
Trur jeg at jeg også må, kanskje flis leggen kommer i morraTenker jeg tar kvelden snart, må opp drittidlig i morgen , ikke vandt til det akkurat
Det er jo sånn det er.. hvertfall for min del.. Går jo ikke inn for nesten 3000 innlegg.. jeg bare skravler av natur
Men tror da du klarer deg på topp denne mndDu har en god start hvertfall
![]()
awwww....Jeg fikk ikke bakt fordi hadde ikke nok melså må bli i morgen isteden
ja altså jeg vil jo gjerne over 1500 (som er tilfellet i denne mnd) for å ha mulighet til krybbe og veske.
Men er jo ikke i skravlepanikk![]()
Min kan spise noe og like det, men neste gang vil hun ikke røre det en gang. Blir mye brødskiver.. Og da gjerne med bare makrell og kaviar.. I følge mamma får jeg som fortjent.Det er ikke hu mi heldigvis.. hu spiser det meste.
prøvde ikke på det jeg hellerJEg klarer 1500, no problem, men jeg gidder ikke sånn 3000 nei

Den følelsenawwww....![]()
Nei jeg er ferdig med det kjenner jeg, 1500 er nok for megJEg klarer 1500, no problem, men jeg gidder ikke sånn 3000 nei
nei jeg bare skravler jegDu trenger da ikke være i skravlepanikk for å nå det målethehe
Det er en fin plassering det da, så lenge du har nådd 1500
ok? hvorfor får du som fortjent?Min kan spise noe og like det, men neste gang vil hun ikke røre det en gang. Blir mye brødskiver.. Og da gjerne med bare makrell og kaviar.. I følge mamma får jeg som fortjent.
Tenker jeg tar kvelden snart, må opp drittidlig i morgen , ikke vandt til det akkurat
Planlegger du flis i leggen?Trur jeg at jeg også må, kanskje flis leggen kommer i morra![]()
da hadde jeg blitt grinete!Den følelsen
Fordi jeg var veldig kresen som barn..ok? hvorfor får du som fortjent?
Hahaha flis leggernPlanlegger du flis i leggen?litt morsom autocorrect
![]()
hehehe skjønnerFordi jeg var veldig kresen som barn..var ikke glad i mat og spiste kun noen få ting
![]()