Felles skravle 2015

Jeg får ikke flytte. (vi flytta for 2,5 år siden, og ingen av oss orker å flytte, selv om jeg drømmer om å bygge hus. Mannen drømmer slett ikke om det, om vi vinner i lotto skal han sponse meg med hammer, men der stopper hans interessse...)

Jeg har brukbart stor stue (vi har da TO vinkelsofaer i den, Og spisestue som kan dekke til 12 om vi trekker den ut, helt uten å flytte andre møbler)

Men skråtak i begge ender, vinkel og rett og slett... ingen plass i stua.

på soverommet samsover vi, men FIN er den da.
Da har dere også en stor stue. I starten samsover vi, nå kommer hun inn mellom 2 og 5 og sover resten av natten

Ei frå feb14 vant den i forrige mnd eller noko slikt (mulig desember), og den er vistnok penare enn første inntrykket på bilde. Kan ein ikkje evt velge farge?
Nei.. får den fargen de annonserer.. tenker jeg blir fornøyd jeg :-)

• Liker
Reactions: EJ
Nei, det har du jo rett i. Og jeg har jo gått opp ganske mye og da:p spent på om det fortsetter i samme stigning. Hehe
Jeg har jo gått ned 2 str enn så lenge.. Men vet jo ikke hvordan kroppen er 3-4 mnd
å hvertfall ikke når de koster en del ;)

Jeg er så skuffa over at den fantastisk spennende spurten på femmila ikke satte igang noe med lillesøster..!

I morgen må jeg ut og gå en tur tror jeg. Evt dra på kjøpesenter og vandre..

Blæh!

Jeg er så skuffa over at den fantastisk spennende spurten på femmila ikke satte igang noe med lillesøster..!

Blæh!
Ja nå må du få satt i gang snart synes jeg... Vi venter jo i spenning!

Blæh!

Prøvd å hoppe litt opp og ned? Har du evt slik ball? Yoga ball? Evt orgasme?

Back
Topp