Innsett i februar?

Jeg er også med!

Idag, svetter litt og er kvalm innimellom. Lutinus som tøyser her?!?? :-/

I dag kom kvalmebyge (har bare hatt en byge m kvalme men det var en veldig lik følelse som sist da jeg ble gravid) og lysten på å kaste opp når jeg funderer på hva jeg skal spise til middag... ting har heldigvis roet seg litt nå!! :)

Glemte fortelle morsom ting fra dagen igår på jobb. Måtte gå hele dagen med knappen og buksesmekken åpen...

Magen var en ballong, og buksen hadde krympet.

Godt jeg hadde stor genser :D

Jeg har hatt ufattelig ømme pupper hele veien, går nesten ikke Ann å være nær de:P er til tiden kvalmen. Å i går å i dag har jeg kjent vanlig menssmerter, så menssmertene syns jeg er veldig skummelt?? At det kjennes helt vanlig ut....
Er på rugedag 9 (om man teller med dagen man satt inn??)

Jeg kjenner ingenting lenger. Smertene i magen er så godt som borte, og brystene er ikke lenger særlig ømme. Liker ikke at jeg er i så god form :mad: I går kjentes det som om mensen skulle komme, men i dag er alt "bare bra".

Det er veldig normalt med slikt i rugetiden og hvis du er blitt gravid ;) jeg hadde en del slike vondter i dagene før testdagen da jeg ble gravid ;)

Jeg kjenner ingenting lenger. Smertene i magen er så godt som borte, og brystene er ikke lenger særlig ømme. Liker ikke at jeg er i så god form :mad: I går kjentes det som om mensen skulle komme, men i dag er alt "bare bra".
Har hatt det som deg de siste 4 kanskje 5 dagene :O men føler meg ikke nervøs av den grunn, var slik kun den gangen jeg ble gravid ;)

Har hatt det som deg de siste 4 kanskje 5 dagene :O men føler meg ikke nervøs av den grunn, var slik kun den gangen jeg ble gravid ;)
Jeg blir litt pessimistisk, siden det virket på legen som det nesten var garantert at jeg ville få økt ubehag ved en eventuelt graviditet, fordi jeg ble overstimulert ved uttak.

I dag kom kvalmebyge (har bare hatt en byge m kvalme men det var en veldig lik følelse som sist da jeg ble gravid) og lysten på å kaste opp når jeg funderer på hva jeg skal spise til middag... ting har heldigvis roet seg litt nå!! :)
Aww så spennende Truddelutt'n :) Heier på deg ❤️ blir spennende dager framover!! ;) Lykke til og tvi tvi ;)

Aww så spennende Truddelutt'n :) Heier på deg ❤️ blir spennende dager framover!! ;) Lykke til og tvi tvi ;)
Hihihi aaaaaw takk snupp!!! <3 <3 <3 alt for spennende ;)

Her ikke lenger kvalm, men litt av og på følelse nederst i magen. Pupper fortsatt ømme. Ikke de store symptomene, men vet jo ikke hva jeg skal kjenne heller.

Og, Lutinus er noe skikkelig diss'ne greier...

Har vært av og på her også.. helt til jeg innså at plagene kommer på en liten stund etter at jeg har tatt Lutinusen, hver gang. Så da vet jeg jo hvem synderen er :)

Ømme pupper de luxe ! vondt å kle på seg, vondt å kle av seg, vondt å dusje... Er det av Lutinusen eller av el-sprøyta?
Oppblåst i magen (eller har jeg blitt tjukk av å gå hjemme?!?)

Lutinus gir jo både ømme pupper og oppblåst mage (pluss kvalme), så er vanskelig å si hva som er reelle symptomer i denne tiden :)

Jeg har aldri slitt m ømme pupper hverken m crinone eller nå når jeg har lutinus.. :O ja oki forrige innsett da jeg ble gravid var jeg litt øm på et miniområde på siden på ene pupper så nært har jeg vært ømme pupper :O hahaha... men derimot så har kvalmen, som sist, vært på plass ;)

Her er det fortsatt ikke masse symptomer men aner jo ikke hva jeg skal kjenne.

Dagens hang-up: livmortappen.

Hvordan skal den helst være rugedag 7?? Min er liksom litt flat og "myk"på ettermiddagen og i morges var den hard og normal... :-/

Ja, nei man trenger jo ikke få bivirkningene til Lutinus, men litt kjipt at de er de samme som vanlige graviditetssymptomer.
Høres veldig lovende ut for deg denne gang Truddelutt'n :)

I tillegg innså jeg ved AID forsøkene mine at puppene kan bli veldig ømme frem mot mens uten verken graviditet eller bruk av progesteron. Så ømme som Alita beskriver derimot, høres jo veldig ut som graviditetssymptomer :D

Krysser fingrene for alle februarjentene :)

Ingen som har falt for fristelsen til å teste alt for tidlig? ;)
Under mitt siste AID forsøk, trodde jeg at jeg skulle bli gal av venting og symptomjakt. :D

Har ikke testet :) Har ingen tester ;)

Har ikke testet :) Har ingen tester ;)
Lurt å ikke ha tester i hus :) Stork sender alltid med en test når man har vært inne på forsøk. Så har den, pluss et par andre tester jeg kjøpte selv, ved forrige forsøk. Men, kjenner absolutt ingen trang til å teste. :)

Back
Topp