Solsikke2016
Glad i forumet
Jeg er også med!
Idag, svetter litt og er kvalm innimellom. Lutinus som tøyser her?!?? :-/
Idag, svetter litt og er kvalm innimellom. Lutinus som tøyser her?!?? :-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt det som deg de siste 4 kanskje 5 dagene :O men føler meg ikke nervøs av den grunn, var slik kun den gangen jeg ble gravidJeg kjenner ingenting lenger. Smertene i magen er så godt som borte, og brystene er ikke lenger særlig ømme. Liker ikke at jeg er i så god formI går kjentes det som om mensen skulle komme, men i dag er alt "bare bra".
Jeg blir litt pessimistisk, siden det virket på legen som det nesten var garantert at jeg ville få økt ubehag ved en eventuelt graviditet, fordi jeg ble overstimulert ved uttak.Har hatt det som deg de siste 4 kanskje 5 dagene :O men føler meg ikke nervøs av den grunn, var slik kun den gangen jeg ble gravid![]()
Aww så spennende Truddelutt'nI dag kom kvalmebyge (har bare hatt en byge m kvalme men det var en veldig lik følelse som sist da jeg ble gravid) og lysten på å kaste opp når jeg funderer på hva jeg skal spise til middag... ting har heldigvis roet seg litt nå!!![]()
Hihihi aaaaaw takk snupp!!! <3 <3 <3 alt for spennendeAww så spennende Truddelutt'nHeier på deg
blir spennende dager framover!!
Lykke til og tvi tvi
![]()
Lurt å ikke ha tester i husHar ikke testetHar ingen tester
![]()