Hvordan gikk det??????Huff ja :O tar en hjemmetest i morgen men TD er onsdag 4blir jo fysisk dårlig nesten av dette, er så redd men testen må jo unnagjøres!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det??????Huff ja :O tar en hjemmetest i morgen men TD er onsdag 4blir jo fysisk dårlig nesten av dette, er så redd men testen må jo unnagjøres!!
Negativ..Hvordan gikk det??????såååå spent
![]()
Negativ..
Oæææææææ!!!!!Haha, ja det var det.. måtte laste over bildet fra telefon, og glemte meg helt bort.
Tusen takk. Jeg har ikke klart å ta det til meg ennå.Oæææææææ!!!!!
G R A T U L E R E R !!!!!
Nå ble jeg supergla![]()
Weeeeeeee. Og hjelpes, så gøy! Gratulerer
Test!!!Jeg har enda ikke testet![]()
Men, kjenner lite fortsatt. Idag murrer det godt nedentil, og kjennes ut som mensen kan komme når som helst. Av andre symptomer = 0. Er bare blitt forkjøla.
Krysser fingre og tær for at du slår følge med ossJeg har enda ikke testet
Men, kjenner lite fortsatt. Idag murrer det godt nedentil, og kjennes ut som mensen kan komme når som helst. Av andre symptomer = 0. Er bare blitt forkjøla.
Uff da, men er fortsatt håp. Vi gir deg ikke opp helt ennå!Testet likevel.... fikk plutselig raptus.
Dvs, først tisset jeg jo uten å teste, og så ombestemte jeg meg etter 30 min og presset ut litt til. Testet på den, så ikke på helt riktig morgenurin. Helt negativ billig strimmel.
Magefølelsen sier at dette ikke har gått veien![]()
Vi gir ikke opp! Prøv på nytt i morgenTestet likevel.... fikk plutselig raptus.
Dvs, først tisset jeg jo uten å teste, og så ombestemte jeg meg etter 30 min og presset ut litt til. Testet på den, så ikke på helt riktig morgenurin. Helt negativ billig strimmel.
Magefølelsen sier at dette ikke har gått veien![]()

Gratulerer så mye!
Tusen takkGratulerer så mye!