Innsett i februar?

Takk :D ♡♡ og masse lykke til med uttak i dag 2015BLIRÅRET ♡♡

Woow for et herlig resultat!! Håper mange blir befruktet og deler seg ypperlig ♡♡ jeg fikk satt inn et egg i dag, det første utav to egg på frys klarte seg ikke :( så da har jeg ingen egg igjen heller ikke uttak :( men så kom legen med den gode nyhet at de ønsket å innvilge oss ett til uttak pga historikken, det var ikke avtalt ennå hun måtte ha en snakk m andre legen først men hun sier nok ikke slikt uten grunnlag tenker jeg ;) så nå skal jeg total-relaxe på sofaen resten av dagen ;)

Woow for et herlig resultat!! Håper mange blir befruktet og deler seg ypperlig ♡♡ jeg fikk satt inn et egg i dag, det første utav to egg på frys klarte seg ikke :( så da har jeg ingen egg igjen heller ikke uttak :( men så kom legen med den gode nyhet at de ønsket å innvilge oss ett til uttak pga historikken, det var ikke avtalt ennå hun måtte ha en snakk m andre legen først men hun sier nok ikke slikt uten grunnlag tenker jeg ;) så nå skal jeg total-relaxe på sofaen resten av dagen ;)

Du trenger bare ett! GULLEGGET:)
Og hvem vet, kanskje det var det du fikk i dag?

Jeg fikk ut 12 egg i dag :)
De bruker MACS i spermutvelgelsen og embryoglue i rugetiden. Fikk også samtale med en parterapeut som er spesialist på ufrivillig barnløshet. Utrolig bra!

Gratulerer:) :)

Embryoglue??

Grattis med ett dusin egg! :D

Edit: leste embryo-LUE. :D

Måtte Google, vet hva d er nå. :)

Last edited:

De bruker MACS i spermutvelgelsen og embryoglue i rugetiden. Fikk også samtale med en parterapeut som er spesialist på ufrivillig barnløshet. Utrolig bra!

Herlig!
Spennende dette! Flott antall egg også :)
Er det første gang med embryoglue?

Hihi, ja vi må håpe og tro at dette er gullegget ♡♡
Wow kjempeflott resultat på uttak!! ♡♡ spennende med embryoglue da :D håper gullegget settes inn igjen ;) oi det må jeg si, så flott å ha et slikt tilbud for ufrivillige barnløse!! :) :) :)

Innsett kl 13.20 i dag. Klarer ikke å være veldig opprømt. Er så himla sliten og lei. Vil bare bli ferdig med denne omgangen.

Ul i dag bekreftet fin utvikling og uttak er satt til onsdag :D Så. I kveld settes eggløsningssprøyta og i morgen drar vi til Trondheim.
Pga nedsatt kvalitet hos mannen skal de bruke en ny teknikk på utvelgelse av sperm. Heter MAX og skal velge ut de aller beste spermier for befruktning. Lurer på om det hadde noe med antistoffer å gjøre? Noen som har hørt om dette?

Hei!
Høres spennende ut med MACS. Mannen min har antistoffer på sine svømmere så er interessert i å høre med hvis du får mer info :) Akkurat ferdig med vårt første ICSI forsøk. Fikk ikke satt inn noe etter uttak pga. veldig stor fare for overstimulering. Så da ble det frys i stedet, men den satt ikke...Så vi skal igang med neste forsøk når mensen kommer :)

Last edited:
7 befruktet og innsett imrg :) håper alle 7 henger med til mål :)

Da er jeg endelig førstegangsruger :) De var superfornøyd med egget som ble satt inn, dessverre ble det ingen på frys. Hun på labben mente derimot at flere av de modne eggene burde blitt befruktet, så neste gang blir det icis.

Da er jeg endelig førstegangsruger :) De var superfornøyd med egget som ble satt inn, dessverre ble det ingen på frys. Hun på labben mente derimot at flere av de modne eggene burde blitt befruktet, så neste gang blir det icis.
Neste gang blir leeeeenge til, for den sitter denne gang! :D

Neste gang blir leeeeenge til, for den sitter denne gang! :D
Takk. Jeg er latterlig realistisk I forhold til dette, men hadde vært helt ok om den sitter altså. ;) De var i hvert fall veldig fornøyd med det.

Hvordan gikk det med eggene fra igår til idag? :)

Back
Topp