Sprinkel-beskyttelse

Babylito

Elsker forumet
Maiblomstene 2017
Har dere kjøpt beskyttelse til sprinkelsengen/bedside crib?

Har bedside crib selv, og har ikke kjøpt beskyttelse rundt. Vurderer nå om dette er noe jeg trenger..? Sengen kommer til å stå ganske lunt uten, men er det flere grunner når babyen er så liten?

D siste j har hørt er at noen av de er så tette at d er ugunstig om ungen legger seg heelt inntil grunnet mindre luft. At d er bedre med en arm ut av sprinklene enn for lite oksygen...? J har ikke lest masse om d enda, så litt usikker selv på hva j gjør..
D finnes noen med god luftgjennomstrømning og fikk j m meg. Er så mye å sette seg inn i at j har ikke rukket å lese noe mer om d. Er jo noe nytt per unge og. Skulle tro d var 100 år i mellom dem sånn som forskning og helse endrer seg fra gang til gang..

Mannen min kjøpte på kid i går, var 40% avslag :) til spinkelseng.

Tenkte at til sprinkelseng er det okei å ha siden den er ganske stor, men til den lille bedside criben så blir det lunt nok i seg selv.. :)

Tenkte at til sprinkelseng er det okei å ha siden den er ganske stor, men til den lille bedside criben så blir det lunt nok i seg selv.. :)
Det tror jeg og. Vi har til sprinkelsengen. Jeg vet aerosleep selger slike kantbeskyttelser som ikke er tette. Skulle kjøpt den om jeg kunne valgt om igjen.

I begynnelsen vil jeg ha babynest oppi, trenger ikke noe mer da. Har til sprinkelseng da.

Har kjøpt til sprinkelsengen :) Men kommer til å bruke nestet i starten også, ...

Skal ikke ha pga at det er anbefalt å ikke bruke.. Hadde det til forrgjemann og det gikk helt fint, men siden nyere forskning viser at det er tryggere uten så dropper jeg det denne gangen, både til bedsidecriben og sprinkelsengen..

Har kjøpt til sprinkelsengen :) Men kommer til å bruke nestet i starten også, ...
Samme her. Har kjøpt på kid, de har 40% ut helgen.

Har til vugga vi skal ha på stua også, men tror kanskje ikke vi kommer til å bruke den.

Samme her. Har kjøpt på kid, de har 40% ut helgen.

Har til vugga vi skal ha på stua også, men tror kanskje ikke vi kommer til å bruke den.
jeg fikk en til vugga når jeg kjøpte den (brukt).. Men etter å ha vasket den, og skulle feste den på, så går den ikke rundt hele vugga :o haha.. så blir sånn halvveis her :P

Regner med det går greit uten jeg ☺️ Og om hun er vant til å ikke ha noe rundt fra starten, så trenger jeg sikkert ikke til sprinkelsengen heller ☺️
Har jo leander vugge, så der er det jo tett uansett ☺️

Har tenkt å bruke sengekant til sprinkelsengen ja. Tenker det er litt for å beskytte babyen mot alle inntrykk også, når han skal sove.

Vet ikke om jeg blir til å skaffe en til bedside criben. Men har til sprinkelsengen som han skal overta. Min erfaring er at det er bedre å ha en, enn å våkne av at de griner fordi føttene sitter fast mellom sprinklene.

Har ikke hørt noe om at man ikke skal bruke det lenger. Er det noen som har en link til hvor det står noe om det?

Jeg visste ikke at det kunne være farlig :confused: trodde det var noe man "måtte" ha :rolleyes: jeg skal nå bruke den til sprinkelsenga, siden den er kjøpt, og vil beskytte barnet mot evt trekk fra vinduet :) trodde det var greia med de :p

Jeg visste ikke at det kunne være farlig :confused: trodde det var noe man "måtte" ha :rolleyes: jeg skal nå bruke den til sprinkelsenga, siden den er kjøpt, og vil beskytte barnet mot evt trekk fra vinduet :) trodde det var greia med de :p
Samme tenkte jeg :) Har gjort klar senga i dag og jeg satte den i hvertfall på, så får vi se. Har det ofte kaldt på soverommet, så tenker det i hvertfall beskytter litt mot trekk og gjør det lunnere. Selv om senga til babyen er lengst mulig unna vinduet :)

Back
Topp