Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg og. Vi har til sprinkelsengen. Jeg vet aerosleep selger slike kantbeskyttelser som ikke er tette. Skulle kjøpt den om jeg kunne valgt om igjen.Tenkte at til sprinkelseng er det okei å ha siden den er ganske stor, men til den lille bedside criben så blir det lunt nok i seg selv..![]()
Samme her. Har kjøpt på kid, de har 40% ut helgen.Har kjøpt til sprinkelsengenMen kommer til å bruke nestet i starten også, ...
jeg fikk en til vugga når jeg kjøpte den (brukt).. Men etter å ha vasket den, og skulle feste den på, så går den ikke rundt hele vuggaSamme her. Har kjøpt på kid, de har 40% ut helgen.
Har til vugga vi skal ha på stua også, men tror kanskje ikke vi kommer til å bruke den.
Har ikke hørt noe om at man ikke skal bruke det lenger. Er det noen som har en link til hvor det står noe om det?
Samme tenkte jegJeg visste ikke at det kunne være farligtrodde det var noe man "måtte" ha
jeg skal nå bruke den til sprinkelsenga, siden den er kjøpt, og vil beskytte barnet mot evt trekk fra vinduet
trodde det var greia med de
![]()
Denne artikkelen motsier vel seg selv litt også. Barnas hus jobber med en som er så tykk at den ikke trenger snorer..men da er det vel enda mer farlig? Om den er veldig tykk altså.http://www.mammanett.no/baby/naer-kvalt-av-sengebeskytter
Står litt forskjellige grunner om du leser hele artikkelen.. Men som skrevet over her, er det noen som har "lufting" som skal være tryggere![]()
Sebra sin som er sã populær da? (Og dyr) den er jo tykk!Denne artikkelen motsier vel seg selv litt også. Barnas hus jobber med en som er så tykk at den ikke trenger snorer..men da er det vel enda mer farlig? Om den er veldig tykk altså.