Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da hadde jeg valgt pølserHaha nei det var ikke det, men valget var pølser eller å spy![]()
Har du en fin fredag da?
Flink du erAlt for spennende!
Nå er det tilbake til bakingen![]()
Foreløpig veldig liteFlink du er
Hva har du bakt idag?
Da hadde jeg valgt pølser
Fredagen har vært super
Din da??
God helg til deg ogsåInnom for å ønske alle en strålende fredag og god helg!![]()
Goooood helgStikker hodet innom for å ønske dere en god helg![]()
Hehe...ja er jo minstemann som bestemmerForeløpig veldig liteHaha. Minstemann var ikke helt med på at mamma skulle bake så mye
men jeg har fått laget noen pikekyss og en sjokoladekake. Skal stå på litt i kveld mens mannen er barnevakt
![]()
Høres jo bra utSå braja jeg har hatt en kjempe fin dag på jobb så litt shopping og nå er det tv kos med frøkna mi
![]()
Så koselig å se deg igjenGod helg til deg også
Noen planer?
Høres jo bra ut
Fikk du med deg stafetten da?
Dåpskaka er ferdig bakt og satt i kjøleskap. Skal trekkes og dekoreres i morgen. Og så har jeg laget bunnen til en annen kake som også står til kjøling. Tror nok det blir en sein kveld på meg i morgenHehe...ja er jo minstemann som bestemmer
Håper du har fått fikset det du skal nå i kveld![]()
Og jeg går glipp av begge delerI morgen er d tremil og på søndag femmil.
D blir spennende i helgen!![]()
Borret ett hull i dagGod dagalt vel?
God dag
Sitter på jobb...og skal en tur til tannlege etterpå
Du da?
Og jeg går glipp av begge deler![]()
Ja, hvordan kunne jeg finne på å planlegge det slik? Haha. Folk får se den seinere på dagenja, den dåpen var dårlig timet altså!
Du får ha med iPad på selskapet, sikkert fler som er interessert i femmila og![]()