»»IKM uke 10««

Jeg ser noe på den nederste Hope ;) er det den du ser noe på også? Tror det jeg ser er rosa :)

Åh! Heldige dere som kan teste. Og gøy med mange rosa streker! :D Jeg er midtimellom. 6-7 dpo i dag, og kjenner virkning av WY! Ømme bryster! Må vente til midten av neste uke med test, og håper preseed og WY gjør susen denne PP!

Jeg ser noe på den nederste Hope ;) er det den du ser noe på også? Tror det jeg ser er rosa :)
Jeg ser noe på begge men lettere å se på den ene :) Ser noe rosa tror jeg :) Dette er en ebay test, de tynne og det er visst ikke mye fargestoff i de hører jeg rykter om. Derfor skal jeg prøve meg på den siste BT strimmelen jeg har liggende også få kjøpt en cb+ som jeg kan ta på søndag :)

Jeg ser noe på begge men lettere å se på den ene :) Ser noe rosa tror jeg :) Dette er en ebay test, de tynne og det er visst ikke mye fargestoff i de hører jeg rykter om. Derfor skal jeg prøve meg på den siste BT strimmelen jeg har liggende også få kjøpt en cb+ som jeg kan ta på søndag :)

Er så spendt!! <3 <3

Er så spendt!! <3 <3
Ja jeg er veldig spent nå værtfall. NESTEN litt nervøs:P Har på en måte lyst til å brenne av den digitale jeg har liggende men tør jo ikke det før jeg har fått noen tydelig strek på de "vanlige" testene først :P

Kjempespennende :) krysser alt jeg har for deg ♡

Jeg røk på en test selv også :) holdt meg hele dagen på jobb. Men tror løpet er kjørt for min del...

ImageUploadedByBV Forum1425049428.053657.jpg

Den svake streken som er der, tror jeg bare er den streken som er der uansett. Får ikke noe utslag på wondfo testene fra ebay hvertfall. Men den testen jeg la ut bilde av har en sensitivitet på 10, og wondfo fra ebay har jeg forstått har en sensitivitet på 25.. Så tiden vil uansett vise om det er noe der eller ikke :D

Negativ cb + men ultra svak wondfo fra ebay. Får teste med cb+ igjen til onsdag om ikke tr kommer og wondfo i mellomtia :)

Back
Topp