Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt klarere bilder, men er ikke lett å få med streken ennå
Vis vedlegget 105597 Vis vedlegget 105598
Jeg ser noe på begge men lettere å se på den eneJeg ser noe på den nederste Hopeer det den du ser noe på også? Tror det jeg ser er rosa
![]()
Jeg ser noe på begge men lettere å se på den eneSer noe rosa tror jeg
Dette er en ebay test, de tynne og det er visst ikke mye fargestoff i de hører jeg rykter om. Derfor skal jeg prøve meg på den siste BT strimmelen jeg har liggende også få kjøpt en cb+ som jeg kan ta på søndag
![]()
Ja jeg er veldig spent nå værtfall. NESTEN litt nervøsEr så spendt!! <3 <3
KjempespennendeJeg ser noe på begge men lettere å se på den eneSer noe rosa tror jeg
Dette er en ebay test, de tynne og det er visst ikke mye fargestoff i de hører jeg rykter om. Derfor skal jeg prøve meg på den siste BT strimmelen jeg har liggende også få kjøpt en cb+ som jeg kan ta på søndag
![]()
Vis vedlegget 105590
Jeg er 6-7 dpo og føler jeg kan skimte en strekveldig svak da og veldig tidlig! Trodde ikke det var mulig
WuhuSer streken, søta♡![]()
Negativ cb + men ultra svak wondfo fra ebay. Får teste med cb+ igjen til onsdag om ikke tr kommer og wondfo i mellomtia![]()
Ja håper det men prøver å forberede meg på tr.Håper cb+ vil slå ut på onsdag, krysser fingrene!!![]()
Helt negativ test i dag! Så er nok ikke noe mere håp. 10dpo. Og ingen spesielle symptomer