»»IKM uke 10««

Snakker vi blenda :p men max 9 dpo da. Tror muligens kortere. Alle symptomer borte bortsrtt fra lrpnisk stive nipler og ømme.

Vedlegg

• 1425024884583.jpg
    1425024884583.jpg
    14,8 KB · Visninger: 80
7 dpo her og har ingen tegn. Når jeg leser på forum får jeg inntrykk av at det nesten er vanlig å kjenne egget feste seg :p Dessuten var jeg på trening igår og formen var kjempebra og det hadde den sikkert ikke vært om jeg var preggers.
Ja, jeg føler også at det er vanlig å ha masse symptomer og kjenne at egget fester seg osv :p så håpet mitt svinner veldig bort.. :) men jeg har insane vondt i niplene og ufattelig trøtt.. Men sikkert bare tr :p

Ja, jeg føler også at det er vanlig å ha masse symptomer og kjenne at egget fester seg osv :p så håpet mitt svinner veldig bort.. :) men jeg har insane vondt i niplene og ufattelig trøtt.. Men sikkert bare tr :p
Reelt så er det jo ikke vanlig å vite noe. Pms og tidlig graviditet er irriterende like. Kvalm, svimmel ømme pepper og kviser, kan være begge deler...

Reelt så er det jo ikke vanlig å vite noe. Pms og tidlig graviditet er irriterende like. Kvalm, svimmel ømme pepper og kviser, kan være begge deler...
Varer pms helt fra el til tr? Men det er veldig likt ja, så jeg har vært litt forsiktig med å lete etter symptomer :)

Varer pms helt fra el til tr? Men det er veldig likt ja, så jeg har vært litt forsiktig med å lete etter symptomer :)
Tja, altså, poenget er at mye av symptomene kommer av progesteron, et hormon som dannes etter el og varer helt til ikm ja. Men det er jo mye som skjer i kroppen hele tiden

Tok en formiddagstest i dag etter å ha kjent det river og stikker i livmor. Er 12 dpo i dag og kunne ikke se noe :( så kan begynne å forberede meg på tr

Last edited:
Ser dere noe? Tror faktisk kanskje jeg ser noe rosa i virkeligheten

Vedlegg

• 1425041950611.jpg
    1425041950611.jpg
    101,3 KB · Visninger: 94
Får ikke opp bildet. Appen tuller så om dagen med visse bilder. :( og laster og laster uten hell.

Vi får teste løs igjen imorra ;)

Litt klarere bilder, men er ikke lett å få med streken ennå :)

1.jpg 2.jpg

Vedlegg

• 1 – Kopi.jpg
    1 – Kopi.jpg
    152,9 KB · Visninger: 100
Back
Topp