»»IKM uke 10««

Ååh! Legg ut bilde!
Fikk ikke frem noe på bilde! Men sikkert bare ønsketenkning!

Men! Nå ble ble jeg plutselig usikker her!
Får dere tr akkurat 14 dager etter første positive el test eller 14 dager etter negativ test igjen?
Ser kanskje jeg har tenkt litt feil! Hvis det er 14 dager siden positiv el test har jeg ikm på lørdag, hvis det er 14 dager etter negativ test er det mandag! Sist ser jeg at jeg fikk 2 uker etter negativ test! Får ikke sett de andre pp, de har vist blitt slettet av en eller annen grunn:/

Legge ut et bilde da! :p
ImageUploadedByBV Forum1424983175.048193.jpg

ImageUploadedByBV Forum1424983199.875015.jpg

Men er nok ønsketenkning og det er ganske dårlig bilde :/

Fikk ikke frem noe på bilde! Men sikkert bare ønsketenkning!

Men! Nå ble ble jeg plutselig usikker her!
Får dere tr akkurat 14 dager etter første positive el test eller 14 dager etter negativ test igjen?
Ser kanskje jeg har tenkt litt feil! Hvis det er 14 dager siden positiv el test har jeg ikm på lørdag, hvis det er 14 dager etter negativ test er det mandag! Sist ser jeg at jeg fikk 2 uker etter negativ test! Får ikke sett de andre pp, de har vist blitt slettet av en eller annen grunn:/

Det med antall dager fra el og til mens er individuelt, men gjennomsnittet har jeg lest er på 14 dager. Jeg får feks mensen 10-11 dpo.

Jeg er 8 dpo og tok en test i mårrest som var helt hvit.. Har ikke trua denne pp, for har ingen andre tegn enn ømme nipler :p så vi satser på neste pp! :)

Jeg er 8 dpo og tok en test i mårrest som var helt hvit.. Har ikke trua denne pp, for har ingen andre tegn enn ømme nipler :p så vi satser på neste pp! :)

7 dpo her og har ingen tegn. Når jeg leser på forum får jeg inntrykk av at det nesten er vanlig å kjenne egget feste seg :p Dessuten var jeg på trening igår og formen var kjempebra og det hadde den sikkert ikke vært om jeg var preggers.

Ny test Idag! Var oppe rundt 2 timer før jeg skulle opp og måtte på toalettet, og GLEMTE å ta test!
Så tok en når jeg skulle opp med bare 2 timer siden sist tissing :p
Vet ikke om dere ser noe?
ImageUploadedByBV Forum1425020392.575201.jpg

7 dpo her og har ingen tegn. Når jeg leser på forum får jeg inntrykk av at det nesten er vanlig å kjenne egget feste seg :p Dessuten var jeg på trening igår og formen var kjempebra og det hadde den sikkert ikke vært om jeg var preggers.

Jeg kjente ingenting av noe da jeg var gravid med jenta mi. Alt var bare som vanlig, og det fortsatte det med til uke 5-6. Kjente heller ikke noe festesmerter. Så fortsatt håp :-)

ImageUploadedByBV Forum1425021092.065081.jpg

Kom svak strek i dag også etter 1min ca. Det rare er at jeg samla opp tiss samtidig som jeg tisset på en pinne for å sjekke om det har noe å si. Strek på den som ble tisset på og ultra svak strek på den som ble dyppet i samme tiss. Rart?
ImageUploadedByBV Forum1425021092.065081.jpg

Back
Topp