Krysser fingrene for en nydelig positiv test på lørdag![]()
Krysser for oss begge og alle andre denne pp'en!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for en nydelig positiv test på lørdag![]()
Tok test nå, syntes jeg ser noe bitte litt på testen, men sikkert bare ønsketenkning.
Prøver igjen![]()
Influensa igjen![]()
Fikk ikke frem noe på bilde! Men sikkert bare ønsketenkning!Ååh! Legg ut bilde!
Fikk ikke frem noe på bilde! Men sikkert bare ønsketenkning!
Men! Nå ble ble jeg plutselig usikker her!
Får dere tr akkurat 14 dager etter første positive el test eller 14 dager etter negativ test igjen?
Ser kanskje jeg har tenkt litt feil! Hvis det er 14 dager siden positiv el test har jeg ikm på lørdag, hvis det er 14 dager etter negativ test er det mandag! Sist ser jeg at jeg fikk 2 uker etter negativ test! Får ikke sett de andre pp, de har vist blitt slettet av en eller annen grunn:/
Syns å skimte en strek ja! Ta ny i morgen også du, å legg ut bildrt etterpåLegge ut et bilde da!Vis vedlegget 105476
Vis vedlegget 105477
Men er nok ønsketenkning og det er ganske dårlig bilde :/
Jeg er 8 dpo og tok en test i mårrest som var helt hvit.. Har ikke trua denne pp, for har ingen andre tegn enn ømme niplerså vi satser på neste pp!
![]()
7 dpo her og har ingen tegn. Når jeg leser på forum får jeg inntrykk av at det nesten er vanlig å kjenne egget feste segDessuten var jeg på trening igår og formen var kjempebra og det hadde den sikkert ikke vært om jeg var preggers.
Jeg ser noe derVis vedlegget 105507
Vanskelig å ta bilde inni den lille runningen. Ser dere noe?
Influensa igjen![]()