»»IKM uke 10««

8 dpo, tenker å teste på lørdag.. Første pp etter sa, og har allerede de samme symptomene som sist - oppblåst, trøtt, småkvalm og litt ømme bryst (men ikke like ømme som sist enda). Er optimistisk på ny positiv test, men mer nervøs for om spiren klorer seg godt nok fast.. Så vil vente med å teste til jeg tenker at testen kan bli sterkere.
Krysser fingerne for en positiv test og en spire som klorer seg fast :)

ImageUploadedByBV Forum1424932693.223439.jpg

Vet ikke om dere ser det. Var vanskelig å ta bilde i det lille vinduet. Dukket opp en svak strek etter 1min ca. Denne tisset jeg på. Kan testet vise feil når man tisser og ikke dypper? Blir helt usikker her jeg! Den er litt tydeligere i virkeligheta enn når man ser på den.

Ja de sier så :) men jeg hadde litt små ømme bryster forrige pp også så kan jo ikke garantere det 100% :);

Jeg kjenner vanligvis ingenting, og er første PP med WY, og litt ømme bryster, så virker som en bivirkning her. Håper på full uttelling om en ukes tid <3 Kjenner det vil gå hardt inn på meg denne PP om TR dukker opp. En bestevenninne fikk en gutt i går, og hadde det klaffet første PP skulle jeg fulgt etter om noen uker :( Håper jeg slipper skuffelsen og kan juble over positiv test <3

I dag føles det ut som mensen er rett rundt hjørnet, men jeg skal ikke ha tr før tidligst lørdag! Hm... Håper det er et godt tegn :p
Svir nok av en test i morgen tidlig :)

8 dpo, tenker å teste på lørdag.. Første pp etter sa, og har allerede de samme symptomene som sist - oppblåst, trøtt, småkvalm og litt ømme bryst (men ikke like ømme som sist enda). Er optimistisk på ny positiv test, men mer nervøs for om spiren klorer seg godt nok fast.. Så vil vente med å teste til jeg tenker at testen kan bli sterkere.
Krysser fingrene for en nydelig positiv test på lørdag :)

9 dpo og spotter fortsatt.

Håpet svinner.

Neste syklus gir termin midt i desember. Vi prøver nok likevel

Back
Topp