1+1
....
I morgen er jeg 11 dpo og kjenner litt murringer her jeg ligger nåbrystene er også litt mindre ømme i dag som kanskje kommer av at jeg har trappet ned på wy
![]()
Får man ømme bryster av WY? Har hatt det litt selv, og er 5 dpo bare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I morgen er jeg 11 dpo og kjenner litt murringer her jeg ligger nåbrystene er også litt mindre ømme i dag som kanskje kommer av at jeg har trappet ned på wy
![]()
Krysser fingerne for en positiv test og en spire som klorer seg fast8 dpo, tenker å teste på lørdag.. Første pp etter sa, og har allerede de samme symptomene som sist - oppblåst, trøtt, småkvalm og litt ømme bryst (men ikke like ømme som sist enda). Er optimistisk på ny positiv test, men mer nervøs for om spiren klorer seg godt nok fast.. Så vil vente med å teste til jeg tenker at testen kan bli sterkere.
Ja de sier såFår man ømme bryster av WY? Har hatt det litt selv, og er 5 dpo bare.
Ja de sier såmen jeg hadde litt små ømme bryster forrige pp også så kan jo ikke garantere det 100%
;
Jeg ser strekVis vedlegget 105341
Vet ikke om dere ser det. Var vanskelig å ta bilde i det lille vinduet. Dukket opp en svak strek etter 1min ca. Denne tisset jeg på. Kan testet vise feil når man tisser og ikke dypper? Blir helt usikker her jeg! Den er litt tydeligere i virkeligheta enn når man ser på den.
Krysser fingrene for en nydelig positiv test på lørdag8 dpo, tenker å teste på lørdag.. Første pp etter sa, og har allerede de samme symptomene som sist - oppblåst, trøtt, småkvalm og litt ømme bryst (men ikke like ømme som sist enda). Er optimistisk på ny positiv test, men mer nervøs for om spiren klorer seg godt nok fast.. Så vil vente med å teste til jeg tenker at testen kan bli sterkere.
Vis vedlegget 105341
Vet ikke om dere ser det. Var vanskelig å ta bilde i det lille vinduet. Dukket opp en svak strek etter 1min ca. Denne tisset jeg på. Kan testet vise feil når man tisser og ikke dypper? Blir helt usikker her jeg! Den er litt tydeligere i virkeligheta enn når man ser på den.
Vis vedlegget 105341

Ser noe på denneMin test fra idag. Er typ 9dpo. Ikke bombesikker på el...
Vis vedlegget 105401
Jeg vet.... så leeeenge på testene i morges før jeg klarte å gi slipp på ideen om å teste igjen2 dager til testing føles som en evighet![]()
God klem til deg ♡ da håper jeg det blir desember-spire på dere9 dpo og spotter fortsatt.
Håpet svinner.
Neste syklus gir termin midt i desember. Vi prøver nok likevel
Min test fra idag. Er typ 9dpo. Ikke bombesikker på el...
Vis vedlegget 105401