Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg føler også at det er vanlig å ha masse symptomer og kjenne at egget fester seg osv7 dpo her og har ingen tegn. Når jeg leser på forum får jeg inntrykk av at det nesten er vanlig å kjenne egget feste segDessuten var jeg på trening igår og formen var kjempebra og det hadde den sikkert ikke vært om jeg var preggers.
Reelt så er det jo ikke vanlig å vite noe. Pms og tidlig graviditet er irriterende like. Kvalm, svimmel ømme pepper og kviser, kan være begge deler...Ja, jeg føler også at det er vanlig å ha masse symptomer og kjenne at egget fester seg osvså håpet mitt svinner veldig bort..
men jeg har insane vondt i niplene og ufattelig trøtt.. Men sikkert bare tr
![]()
Varer pms helt fra el til tr? Men det er veldig likt ja, så jeg har vært litt forsiktig med å lete etter symptomerReelt så er det jo ikke vanlig å vite noe. Pms og tidlig graviditet er irriterende like. Kvalm, svimmel ømme pepper og kviser, kan være begge deler...
Tja, altså, poenget er at mye av symptomene kommer av progesteron, et hormon som dannes etter el og varer helt til ikm ja. Men det er jo mye som skjer i kroppen hele tidenVarer pms helt fra el til tr? Men det er veldig likt ja, så jeg har vært litt forsiktig med å lete etter symptomer![]()
Ok, takk for svarTja, altså, poenget er at mye av symptomene kommer av progesteron, et hormon som dannes etter el og varer helt til ikm ja. Men det er jo mye som skjer i kroppen hele tiden
Snakker vi blendamen max 9 dpo da. Tror muligens kortere. Alle symptomer borte bortsrtt fra lrpnisk stive nipler og ømme.
Wææ, jeg ser noe jeg![]()
Det var et rævva bildeSer dere noe? Tror faktisk kanskje jeg ser noe rosa i virkeligheten
Poste testen her også dasynes jeg ser den litt bedre idag. Men tørr ikke juble alikevel
Vis vedlegget 105561
Ser dere noe? Tror faktisk kanskje jeg ser noe rosa i virkeligheten
Vis vedlegget 105590
Jeg er 6-7 dpo og føler jeg kan skimte en strekveldig svak da og veldig tidlig! Trodde ikke det var mulig
Ææh! Men det er vel umulig å få positiv så tidlig?Ser streken![]()
Ææh! Men det er vel umulig å få positiv så tidlig?