Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, på søndag
Det blir gryterett med ris, salat og baguetter. Og så blir det dåpskake, muffins, ostekake, verdens beste, popcorn, godis og pikekyss etterpå
Kan vel hende jeg må prøvesmake én, men ellers får de ligge. Ingen små som maser her![]()
Takk for detDet blir bra! Håper dere får en kjempefin dåpsdag!![]()
Jepp, 2 kg er mye!!Haha 2 kg gulerøtter er ganske mye
Neida det er ikke galt å ha dilla på frukt, og føler det er bedre enn de pølsene jeg spiste til frokost med første![]()
Håpar du også får ein strålande fredag og helgInnom for å ønske alle en strålende fredag og god helg!![]()
Takk, det samme! Hva byr helgen på? Her skal det bakes til den store gullmedaljenInnom for å ønske alle en strålende fredag og god helg!![]()
Har ikke Internett heller ;PHæ? Hvorfor ikke? Har du Netflix eller viaplay eller noe sånt da?
Har ikke Internett heller ;P
Ja har allerede brukt det oppOh no!! D er vel begrenset mengde med mobildata på abonnementet ditt også kan jeg tenke meg.. Når får du alt på plass da?
TakkHåpar du også får ein strålande fredag og helghar du store planar?
![]()
Ja, dere har dåpshelg dereTakk, det samme! Hva byr helgen på? Her skal det bakes til den store gullmedaljen![]()
Deilig med slike helger, daJa, dere har dåpshelg dere
Har ingen planer her! Tar det etterhvert som det dukker opp![]()
Oida, det hadde jeg helt glemt! Er helt i bakemodus jeg nå. Fram med paden og nett-tvNoen som ser på stafetten nå? Kjenner jeg er helt nervøs i kroppen![]()
Oida, det hadde jeg helt glemt! Er helt i bakemodus jeg nå. Fram med paden og nett-tv![]()
Er med nåJa, du må skyndte deg! 1. runde av 2. etappe nå. Niklas Dyrhaug på Norges førsteetappe satte opp gassen på slutten av 1. etappe, så svenskene henger litt etter.
Er med nåTok en ammepause med det samme
Heia Norge
![]()
Jepp! Ligger innebygd den egenskapen derMultitasking er måten mødre fungerer på![]()
Ja det er veldig deiligDeilig med slike helger, daTa livet som det faller seg!