Felles skravle 2015

God kveld jenter..hvordan har dagen deres hvert?
Den har vært trøtt og slitsom....
Men nå skal jeg ikke på kontoret for å jobbe igjen før i 2016

En skikkelig detaljstyring er for de som trenger det.
Vår sparekonto vokser sakte men sikkert, og så lenge den gjør det, og det vi eventuelt har av kredittgjeld kun er kortvarig (under en måned) så kan jeg ikke se vi trenger det

Jeg tror ikke de TRENGER detaljstyring sånn av økonomiske årsaker, de har godt betalte jobber begge to, et relativt lite hus (rekkehus) en bil, og tre unger. Det er bare hans personlighet, som kvalitetsansvarlig i et regnskapsfrima, tenker jeg...

Men vi er også på den der "kredittkort betaler vi selvsagt på forfall, og saldoen går rett vei, da er det sikkert greit."

Jeg tror ikke de TRENGER detaljstyring sånn av økonomiske årsaker, de har godt betalte jobber begge to, et relativt lite hus (rekkehus) en bil, og tre unger. Det er bare hans personlighet, som kvalitetsansvarlig i et regnskapsfrima, tenker jeg...

Men vi er også på den der "kredittkort betaler vi selvsagt på forfall, og saldoen går rett vei, da er det sikkert greit."
Jeg syns en slik detaljstyring når man ikke trenger det høres litt stressende ut, jeg.

Hatt siste dagen din i dag??
Så rart å tenke på at du ikke skal jobbe igjen før neste år :)
På en måte.
Jeg er 80% sykemeldt, og er på kontoret og jobber på onsdager.
Orker ikke å jobbe full dag så har litt over en time jeg må ta som hjemme kontor torsdag eller fredag.
Permisjon fra mandag av.

Men ja, det er veldig rart å tenke på at jeg ikke skal jobber ordentlig før neste år

Ja, det er alt for lett å skaffe seg. Hadde en venninne som fikk kredittkort en gang. Banken skulle aldri gitt henne det. Det var 10000 ekstra å bruke det. Også fikk hun nytt, med høyrer sum og hun brukte det også.

At man får nytt når man har et man ikke betaler skulle ikke vært lov:o

På en måte.
Jeg er 80% sykemeldt, og er på kontoret og jobber på onsdager.
Orker ikke å jobbe full dag så har litt over en time jeg må ta som hjemme kontor torsdag eller fredag.
Permisjon fra mandag av.

Men ja, det er veldig rart å tenke på at jeg ikke skal jobber ordentlig før neste år
Husker hvordan det var selv å sitte der.. vite at jeg ikke skulle jobbe på en evighet.. :)

Nei det burde ikke det. Hun ba om en max grense på 3000, men ble overtalt av banken til å ta ti.
Jeg ble tilbudt 25.000,- når jeg var student.
Fortalte dama bak skranken nøyaktig, rolig og saklig hva jeg syntes om det.
Jeg ville aldri kunne klare å betjene et kredittkort lån på 25.000,-.
10.000,- kunne jeg klare dersom jeg virkelig hadde vært i beita, men ville ikke har et ør mer

Back
Topp