Skravletråd :)

Ja merkelig det der:p tipper han ligger og venter til han hører det er stille haha!
å gjett om :P hahaha han ligger sikkert halvt våken å venter på stillheten :P

Så fint klesskap! Vil også ha sånn, det jeg har nå er aalt for lite :( har ikke oversikt på hva jeg faktisk har inni der, plutselig finner jeg ting som aldri har blitt brukt eller som jeg ikke visste at jeg hadde. Må gå gjennom det en dag, men det er så ork :)
Åååå så fint :) masse god plass!
Ja det er veldig deilig :) spennende å se om klærna får plass der da hehe

Går og venter og venter på bæreomslaget mitt så jeg kan gå tur i skogen med bikkjer og baby :P
Men nå skal vi ut og trille etterpå, gleder meg :) Hundene elsker å gå på tur med vogna, de sprader og løper sååå stolte ved siden av :D

Går og venter og venter på bæreomslaget mitt så jeg kan gå tur i skogen med bikkjer og baby :p
Men nå skal vi ut og trille etterpå, gleder meg :) Hundene elsker å gå på tur med vogna, de sprader og løper sååå stolte ved siden av :D
Så morro at hundene reagerer på den måten! :D

Går og venter og venter på bæreomslaget mitt så jeg kan gå tur i skogen med bikkjer og baby :P
Så søtt :)

Går og venter og venter på bæreomslaget mitt så jeg kan gå tur i skogen med bikkjer og baby :p
Så herlig ;) De er vel stolte over å være "storesøsken" ;)

Back
Topp