Ja merkelig det derJa det pleier vel å være sånn![]()
Det er som om de kan lukte at "nå er det trygt å stå opp"![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja merkelig det derJa det pleier vel å være sånn![]()
Det er som om de kan lukte at "nå er det trygt å stå opp"![]()
å gjett omJa merkelig det dertipper han ligger og venter til han hører det er stille haha!
Satse på detTakk, håper hansover denaavseg.Han gikknemlig og la seg igjen for 30 min siden..
Så fint klesskap! Vil også ha sånn, det jeg har nå er aalt for litehar ikke oversikt på hva jeg faktisk har inni der, plutselig finner jeg ting som aldri har blitt brukt eller som jeg ikke visste at jeg hadde. Må gå gjennom det en dag, men det er så ork
![]()
Ja det er veldig deiligÅååå så fintmasse god plass!
Så morro at hundene reagerer på den måten!Går og venter og venter på bæreomslaget mitt så jeg kan gå tur i skogen med bikkjer og baby
Men nå skal vi ut og trille etterpå, gleder megHundene elsker å gå på tur med vogna, de sprader og løper sååå stolte ved siden av
![]()
Så søttGår og venter og venter på bæreomslaget mitt så jeg kan gå tur i skogen med bikkjer og baby![]()
Men nå skal vi ut og trille etterpå, gleder megHundene elsker å gå på tur med vogna, de sprader og løper sååå stolte ved siden av
![]()
Så herligGår og venter og venter på bæreomslaget mitt så jeg kan gå tur i skogen med bikkjer og baby
![]()
Han sover fortsattå gjett omhahaha han ligger sikkert halvt våken å venter på stillheten
![]()
Så herligDe er vel stolte over å være "storesøsken"
![]()
Så søtt![]()
Så morro at hundene reagerer på den måten!![]()

Hvilken bok er det da?God tur
Sitter og ser på lady g landstrykeren
Tenkte å lese litt bok etterhvert også..Men den var en smule dårlgi skrevet så jeg trenger noen pauser.
Få ham utHan sover fortsatthan har sover snart 5,5 time lenger enn meg
![]()
StiligDet kan man trygt si det er![]()
Fant en stilig globus på fretex![]()
så søtt!Hehe ja når vi går tur så går vi tur liksom, men når vogna er med så er det tydelig at det er ekstra stas
De er så gode de små![]()
Ja nå får han se å stå opp hvis ikke blir det ikke middag hos svigermorFå ham ut
Sambo sover han også. Men skal vekke ham hvert øyeblikk.
hahaha si til ham at hvvis han ikke står opp å du ringe moren hansJa nå får han se å stå opp hvis ikke blir det ikke middag hos svigermor

Mhm. sort og sløv fargetStiligtype pynte-globus?
Nelly ja!!Oi, den var råkul!!
Nelly sa du??![]()