Hvis man legger ordentlig med god vilje tilhahaha ja tror ikke du har plass til det der dere flytter inn nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis man legger ordentlig med god vilje tilhahaha ja tror ikke du har plass til det der dere flytter inn nå![]()
har hu så mye klær nå??? hahahaha jaja.. blir ikke noe mindre av de hvertfallHvis man legger ordentlig med god vilje tilmen egentlig greit å ikke ha det å
men trur miley trenger et snart
![]()
Neida hu har faktisk ikke så myehar hu så mye klær nå??? hahahaha jaja.. blir ikke noe mindre av de hvertfall![]()
Hørt om mange som blir belastet på lookfantastic men får aldri varene...eller pengene tulbakeEg sendte Mail til dei og spørte om det var ekte varer og om dei kunne legge ved "bevis". Dei kunne berre henvisa til eine sida på nettet, men låg ikkje noko "bevis", stod kun st dei opererte med ekte varer. Da blir eg skeptisk.
No har eg berre handla hjå frisører eller på lookfantastic.com - einaste plassane eg er fornøyd med produktet eg kjøper.
Åååå så fint
Uff da, en klem til deg. Å gå å vvente på om det er kreft eller noe annet er helt pytonHan har vært på sykehuset. De fant ikke helt ut hva det var utenom at blodprosenten var farlig lav. Nå skal det taes masse ekstra undersøkelser og legene sa i går at den største mistanken de har er kreft..
Tror hun kjenner det ut og inn allerede.. Hun har vel satt det sammen 10 ganger på nettetÅååå så fintmasse god plass!
Huffameien da:/ Håpe de finner ut av det fort og at han får den hjelpen han trenger.Han har vært på sykehuset. De fant ikke helt ut hva det var utenom at blodprosenten var farlig lav. Nå skal det taes masse ekstra undersøkelser og legene sa i går at den største mistanken de har er kreft..
Kjedelig med formen da...Håpe han blir bedre...Riktig god bedringSolen skinner
Jeg skal snartmøte en kollega for å hente noe
Etterpå var planen å ake men kengubarnet føler seg visst ikke helt i form.
Her sitter jeg og Vesla i sofaen å slapper av. Vesla sitter å legger puzzlespill på iPaden og jeg ser på TV.Så hva skjer her inne da?jeg er trøtt og mini leker på gulvet
gleder meg til samboer står opp
hun har blitt såå flink til å gå nå
![]()
Deilig med slike morgenerHer sitter jeg og Vesla i sofaen å slapper av. Vesla sitter å legger puzzlespill på iPaden og jeg ser på TV.
Mannen ligger å purker og sover siden han kom hjem fra jobb kl 4 i natt.
nei da er det bare å sparke ham ut av sengaDeilig med slike morgenersamboer la seg samtidig som meg så han har ikke en unnskyldning for å sove lenge
![]()

Haha ja skulle gjort det hvis det ikke var for at han blir så pottesur om han blir vekketnei da er det bare å sparke ham ut av sengaSå kan du gå å legge deg igjen
![]()
Takk, håper hansover denaavseg.Han gikknemlig og la seg igjen for 30 min siden..Kjedelig med formen da...Håpe han blir bedre...Riktig god bedring![]()
hahahahaHaha ja skulle gjort det hvis det ikke var for at han blir så pottesur om han blir vekket![]()
Haha ja de er søtehahahahaSend inn verdens søteste vekkerklokke...
![]()
Ja det pleier vel å være sånnHaha ja de er søtejaja regner med han våkner snart
sikkert når mini er lagt for hvilen
haha