Felles skravle 2015

Har en niese som snart er tre og hun får mine barn til å virke rolig. Hun er høyt og lavt. Finner ikke roen og det må skje noe hele tiden. Verdens beste jente, men for et energi nivå det er der. Mine to er helt utslitt etter noen timer sammen med henne.
hahaha. Hu mi er litt i samme skala.. Noen ganger lurer jeg på hvor hun henter energi fra!

Jeg har så lyst å bare sette meg i bilen å kjøre til Sverige. Kunne ikke disse babyen hatt en dato de kom på, så hadde vi hatt noe å forholde oss til.

Høres ut som en produktiv dag :D
Å så koselig at venneparet deres også skal ha en liten en. Deilig å ha noen å dele permisjonstiden med ;)
Jeg har flere nå å det er veldig deilig! :D
Ja helt topp! Gleder meg mer nå!
Tror vi klarer å tømme kjellern nærmest i løpet av imorra - noe som blir hentet til uka! Så får vi kjørt på søpla med resten :-) Deilig!

Ja.. altså.. er jo begynnelsen.. alt skal rives.. men da er vi kvitt mye skrot iaf
Når stemor skulle flytte inn hos pappa leide vi en stor konteiner de satte i gården hennes. Så bare heiv vi alt i den. Kjempe effektivt!

Når stemor skulle flytte inn hos pappa leide vi en stor konteiner de satte i gården hennes. Så bare heiv vi alt i den. Kjempe effektivt!
Jepp.. gjort det vi også.. men nå er det ikke så mye, så tar det på hengern.. men når vi skal begynne med rivinga om 2-3 uker (etter besøk) blir det kontainer

Back
Topp