Ikke mye.. hvert på jobb.Siden både du og jeg er på plass tenker du?hihi
Hva har du gjort i dag da?
laget middag, rydda og støvsuget. å det er vel det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke mye.. hvert på jobb.Siden både du og jeg er på plass tenker du?hihi
Hva har du gjort i dag da?
Vi så paddington
Takk![]()
Og ikke minst, planlegge hva rester kan brukes til for å få hevet mindre mat.
For eksempel, i morgen skal vi har pita pizza hvor alle tar på det de selv ønsker av fyll.
På mandag skal vi ha omelett med restene
Ikke mye.. hvert på jobb.
laget middag, rydda og støvsuget. å det er vel det![]()
Har bare en papirlapp som henger med en magnet på kjøleskapet, jegJa, det ogsåorker ikke bruke hodet mer i kveld, men jeg får sette meg ned å lage en ukesplan i morgen og så henge den på veggen
lurer på om jeg skal få kjøpt meg en liten tavle jeg kan bruke til det
![]()
ohhh.Er litt det da
Her har jeg ikke ryddet noe merhaha
Nesten ikke vært hjemme i dag da.
Var hos kommende oldemor en tur i stad, og fikk med meg gave fra nameit♡
Har bare en papirlapp som henger med en magnet på kjøleskapet, jeg
Nydelig! kjenner igjen den kaninen fra klær vi har i butikken også
å nei så kjedelig!Vi har vært på besøk til et veldig godt vennepar som vi ikke har sett på lenge, og hva skjer? Snuppa klager på vondt i magen, så går hun og pappan på do og hun spyr.
Kasta også opp i bilen (i pose).
Når vi kom hjem fylte jeg stampen med godt og varmt vann til henne så hun fikk snappa av litt, kastet opp igjen.
Prøvde å gi henne rista brød, men hun spiste ikke.
Nå ligger hun på en madrass på stuegulvet, og jeg har søkt tilflukt på gjesterommet.
Baby kommer når som helst, og jeg vil aller helst unngå omgangssyken for d d er verdt..!
Stakkars lille datteren din.Vi har vært på besøk til et veldig godt vennepar som vi ikke har sett på lenge, og hva skjer? Snuppa klager på vondt i magen, så går hun og pappan på do og hun spyr.
Når vi kom hjem fylte jeg stampen med godt og varmt vann til henne så hun fikk snappa av litt, kastet opp igjen.
Nå ligger hun på en madrass på stuegulvet, og jeg har søkt tilflukt på gjesterommet.
Baby kommer når som helst, og jeg vil aller helst unngå omgangssyken for d d er verdt..!
Vi har vært på besøk til et veldig godt vennepar som vi ikke har sett på lenge, og hva skjer? Snuppa klager på vondt i magen, så går hun og pappan på do og hun spyr.
Nydelig! kjenner igjen den kaninen fra klær vi har i butikken også
De klutene er veldig godepasse str for små rumper eller ansikter.
hehe vi har fått en del nøytralt nå faktiskVeldig søt kanin dahun syntes det var veldig lite nøytralt der da. Hehe
Det begynner å hjelpe seg nåOppdatering kl 21:12
1. Mirell 2.539
2. m&m mini 2.500
3. Peppercat 2.102
4. lizzed 1.964
5. Hope91 1.945
6. Lilleblomst_15 1.918
8. Kengu 1.604
10. Musemor med to små og en i magen 1.480
12. Lady_Z 1.390
13. ALN89 1.296
16. trinebeth 1.148
17. Babylito 1.131
19. EJ 972
21. Sara 799
22. Mallejenta 788
36. Lanterne 369
87. Fiona84 202
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.125 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 17 øverste ajour til 1.500.
9 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Hjelpe på???Det begynner å hjelpe seg nå![]()
tenkte på antall som er over 1500 jeg nå daHjelpe på???
Hvor mye har du egentlig planer om?
hehe vi har fått en del nøytralt nå faktiskMen det forsvinner jo like fort ut som det kommer inn
![]()