Felles skravle 2015

Da var jeg hjemme igjen, og alene, så nå har jeg litt skravletid:)
Skjer det noe her da?
Ingenting.
Har akkurat lagt kjøttet i kjøleskapet hvor det ska hvile en halvtimes tid før jeg putter det i ovnen.
Yngste tror jeg ligger i sin egen seng, og eldste tror jeg er ved å kle av seg.
Bittelille plager mammaen sin slik at hun nesten ønsker å sende inn utkastelse ordre NÅ selv om det bør vente et par uker.

God kveld

Vi har vært på kino, biblioteket og påfotballbanen:)
Å jeg har kjøpt meg nye skisko!

Hvilken film så du?
Gratulerer med nye skisko:)

Ingenting.
Har akkurat lagt kjøttet i kjøleskapet hvor det ska hvile en halvtimes tid før jeg putter det i ovnen.
Yngste tror jeg ligger i sin egen seng, og eldste tror jeg er ved å kle av seg.
Bittelille plager mammaen sin slik at hun nesten ønsker å sende inn utkastelse ordre NÅ selv om det bør vente et par uker.

Hva skal dere spise i kveld da?
Kanskje bittelille venter på mat? ;)

Hva skal dere spise i kveld da?
Kanskje bittelille venter på mat? ;)
Jeg har slåtte en svin ytrefile flat, stekt noe finhakket sjalottløk, sopp og bacon som jeg smurte utover og surret bacon rundt.
Skal stekes i ovnen, halvparten blir middag, resten blir pålegg.

Tenker jeg gratinerer noen rotfrukter (gulrot, potet, søtpotet, sellerirot) og har til samt asparges + en soppsaus

Jeg har slåtte en svin ytrefile flat, stekt noe finhakket sjalottløk, sopp og bacon som jeg smurte utover og surret bacon rundt.
Skal stekes i ovnen, halvparten blir middag, resten blir pålegg.

Tenker jeg gratinerer noen rotfrukter (gulrot, potet, søtpotet, sellerirot) og har til samt asparges + en soppsaus

Hørtes veldig godt ut:)
kommer du hit og lager middag en dag og eller? :p hehe

Her ble det rester av hjemmelaget lasagne i dag :) var veldig godt det og da:)

Her lager vi lasagne med cottage cheese og speltlomper, spent på hvordan det smaker :)

Ungen sovnet på tur i dag, så hun er fortsatt våken, men heldigvis i godt humør :)

Her lager vi lasagne med cottage cheese og speltlomper, spent på hvordan det smaker :)

Ungen sovnet på tur i dag, så hun er fortsatt våken, men heldigvis i godt humør :)

Du får gi en oppdatering etterpå da;)

Bra ungen er i godt humør og at det er fri i morgen da;)

Hadde det slik i går.
Da ble det toast med grønn pesto, ost og fenalår.

Ta bort pestoen så spiser jeg;) hehe

Jeg må vel bli flinkere til å lage en middagsplan her. Er så mye lettere å gjennomføre når jeg har en plan på hva jeg skal lage:)

Ta bort pestoen så spiser jeg;) hehe

Jeg må vel bli flinkere til å lage en middagsplan her. Er så mye lettere å gjennomføre når jeg har en plan på hva jeg skal lage:)
Og ikke minst, planlegge hva rester kan brukes til for å få hevet mindre mat.

For eksempel, i morgen skal vi har pita pizza hvor alle tar på det de selv ønsker av fyll.
På mandag skal vi ha omelett med restene

Nå skal jeg se på gullsnutten på tvnorge.
En gammel ungdoms kamerat skal dele ut en pris der :P hahaha
Glede meg til å se hva han kommer med denne gangen :P

Back
Topp