Har heller ikke gjort noe spennende. Skal legge frøkena. Så tror jeg ikke det blir så lenge før jeg finner senga selvGod kveld jenter.
Gjort noe spennende i dag, jeg har ikke ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har heller ikke gjort noe spennende. Skal legge frøkena. Så tror jeg ikke det blir så lenge før jeg finner senga selvGod kveld jenter.
Gjort noe spennende i dag, jeg har ikke ?
Hvert rolig egentlig.. Men det endres vel nå tenker jegDa var jeg hjemme igjen, og alene, så nå har jeg litt skravletid
Skjer det noe her da?
Er så trett selv her. Men må spise noe førstKjenner det skal bli deilig å få henne i sengDa kan jeg bare legge meg med bena høyt å nyte resten av kvelden.
![]()
Ingenting.Da var jeg hjemme igjen, og alene, så nå har jeg litt skravletid
Skjer det noe her da?
Hvert rolig egentlig.. Men det endres vel nå tenker jeg![]()
God kveld
Vi har vært på kino, biblioteket og påfotballbanen
Å jeg har kjøpt meg nye skisko!
Ingenting.
Har akkurat lagt kjøttet i kjøleskapet hvor det ska hvile en halvtimes tid før jeg putter det i ovnen.
Yngste tror jeg ligger i sin egen seng, og eldste tror jeg er ved å kle av seg.
Bittelille plager mammaen sin slik at hun nesten ønsker å sende inn utkastelse ordre NÅ selv om det bør vente et par uker.
Jeg har slåtte en svin ytrefile flat, stekt noe finhakket sjalottløk, sopp og bacon som jeg smurte utover og surret bacon rundt.Hva skal dere spise i kveld da?
Kanskje bittelille venter på mat?![]()
Jeg har slåtte en svin ytrefile flat, stekt noe finhakket sjalottløk, sopp og bacon som jeg smurte utover og surret bacon rundt.
Skal stekes i ovnen, halvparten blir middag, resten blir pålegg.
Tenker jeg gratinerer noen rotfrukter (gulrot, potet, søtpotet, sellerirot) og har til samt asparges + en soppsaus
Lasagne er fantastisk godt da.Hørtes veldig godt ut
kommer du hit og lager middag en dag og eller?hehe
Her ble det rester av hjemmelaget lasagne i dagvar veldig godt det og da
![]()
Lasagne er fantastisk godt da.
Du kan da ikke klage på det
Hadde det slik i går.Neida, klager ikke på lasagnen
Klager bare på min generelle ork til å lage noe ordentlig middag for tidahehe
Her lager vi lasagne med cottage cheese og speltlomper, spent på hvordan det smaker![]()
Ungen sovnet på tur i dag, så hun er fortsatt våken, men heldigvis i godt humør![]()
Hadde det slik i går.
Da ble det toast med grønn pesto, ost og fenalår.
Vi så paddingtonHvilken film så du?
Gratulerer med nye skisko![]()
Og ikke minst, planlegge hva rester kan brukes til for å få hevet mindre mat.Ta bort pestoen så spiser jeghehe
Jeg må vel bli flinkere til å lage en middagsplan her. Er så mye lettere å gjennomføre når jeg har en plan på hva jeg skal lage![]()