Sånn jeg har skjønt det, jaAha! Tok en test i dag morges som var negativ. Da er jeg altså 1 dpo imorgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn jeg har skjønt det, jaAha! Tok en test i dag morges som var negativ. Da er jeg altså 1 dpo imorgen![]()
Stemmer detSånn jeg har skjønt det, ja![]()
Spennende4 eller 5 dpo i dag tror jeg og har mens smertelignende vondter i magen, kan være mye det da. Med hu jeg har hadde jeg veldig festesmerter husker jeg. Det her er ikke noe i forhold.
Da satser vi på at spira sitter hos deg denne gangen!!ooh LOORD!! I dag har jeg vært så ekstremt sultenKan ikke huske sist det var sånn :s Spiser godt med mat og så går det en mellom 1t til 11/2t så føles det som om jeg ikke har spist på en hel dag. Gnager i magen
![]()
SpennendeKrysser fingerne
![]()
Det hadde virkelig vært helt fantastiskDa satser vi på at spira sitter hos deg denne gangen!!spennende!!
Det kan ikke skadeKom på at det kan jo være jeg har seinere el enn først antatt. Får legge inn npen aksjer i kveld også![]()
Haha tulling xD bare måtte og kan like godt innrømme håpløsheten med et bilde6/7 dpo
Jeg må nok detSer streken her også jeg, uredigeet til og med. Ville nok testet igjen i morgen ;-)
Jeg må nok det![]()
Haha tulling xD bare måtte og kan like godt innrømme håpløsheten med et bilde6/7 dpo
Blir spennende å seJeg ser en strek, søtaHåper den er sterkere i morgen♡♡♡♡
Blir spennende å se![]()
Det hadde vært veldig morroHåper sånn at det er tilfellet, søta♡ unner dere det så inderlig![]()
Det hadde vært veldig morrohåper virkelig for dere også snupp
![]()