»»IKM uke 10««

Ufattelig irriterende at mannen var bort denne mnd, har ikke gjort annet enn å være super irritert på hele greia siden el. :( enda +- 20 dager til han er hjemme igjen, og forhåpentligvis så rekker han hjem før neste el, men har ikke helt håpet altså :(

Jaa, er så irriterende når man ikke er hjemme samtidig rundt EL :( Får håpe det klaffer bedre neste pp :)

Da er jeg i dpo-land og ingen tro på spire denne måneden da vi kun fikk lagt inn én aksje dagen før pos.test. Kjører på i dag, (pos.test i går) og håper vi har en liten sjans fortsatt!

Da er jeg i dpo-land og ingen tro på spire denne måneden da vi kun fikk lagt inn én aksje dagen før pos.test. Kjører på i dag, (pos.test i går) og håper vi har en liten sjans fortsatt!

Det holder jo i massevis det. Krysser fingrene for spire hos deg :)

Føler bare vi burde lagt inn i går. Men forrige PP hadde vi sex hver dag hele EL uka, og mensa kom likevel, så ikke vet jeg :p

Vet hvordan det er! Her går man hele livet og er redd for å bli gravid, også begynner man å prøve og har masse ubeskyttet sex rundt EL og likevel kommer tanta, wtf :p

Vet hvordan det er! Her går man hele livet og er redd for å bli gravid, også begynner man å prøve og har masse ubeskyttet sex rundt EL og likevel kommer tanta, wtf :p

Haha! Min mor sa alltid: "Kommer det sperm inn, kan du bli gravid". Jeg er vokst opp til å tro at det kun er det som skal til :P Der tok jeg grundig feil gitt!

:D Krysser fingrene for deg! Men er det ikke veldig tidlig å teste?
Jo men har fått tydelig positiv innen tidsfristen på 6 dpo ettermiddagsurin flere ganger før jeg så det er fullt mulig :D men holder ikke en knapp på det så klart :P

Back
Topp